Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Icing over a secret pain. ~ Tom kaulitz. » - Hoofdstuk 1.4

Icing over a secret pain. ~ Tom kaulitz.

19 jan 2011 - 19:51

175

1

232



- Hoofdstuk 1.4

Eén dag, nog één dag. De stress schoot me te binnen zodra ik wakker werd. Nog maar één dag. Morgen was het zover. Morgen zouden er zoveel dromen uitkomen. Althans, dat had ik toch in mijn hoofd gestoken. Ondanks dat één droom misschien nooit zou uitkomen, zouden er morgen toch zoveel in vervulling gaan. Zoveel, zoveel. Ik zuchtte en nam mijn gsm om te kijken hoe laat het was. Eigenlijk, was het toch niet zo vroeg als ik zelf dacht. Het was al twee uur in de namiddag. Ik sloot mijn ogen voor nog een paar minuten en beeldde me in hoe morgen zou verlopen. Van alles schoot tot mijn hoofd. Van de meest betoverende beelden tot de meest ergste dingen die me zouden kunnen overkomen. Zoals, overreden worden vlak voor ik naar binnen zou gaan. Of, dat hí­j valt. Ik zou het me natuurlijk niet kunnen voorstellen. Al die andere momenten zijn goed gegaan, dus deze ook. Nee, ze gaan het niet verknallen, niet nu ik nog tien uur te gaan had tot morgen.


Reacties:


NaomiLove
NaomiLove zei op 20 jan 2011 - 17:47:
snel weer verder
melding graag
love it