Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » De Kronieken van Narnia » The buyed wardrobe » Chapter 1

The buyed wardrobe

16 jan 2009 - 19:59

177

1

405



Chapter 1

Chapter 1:

Op een regenachtige dag kwam Dorien naar Ellens huis. Ze zagen elkaar niet vaak want ze woonden ver van elkaar af.
“Gaan we verstoppertje doen?”¯ Vroeg Ellen.
“Is goed!”¯ Zei Dorien.. “Wie is de zoeker?”¯
“STEFFANIE!”¯ Riep Ellen en haar zus, Steffanie kwam naar hen gelopen.
“Wil jij de zoeker zijn?”¯ vroeg Ellen poeslief en na veel gezeur stemde Steffanie toe.
“éen, twee, drie, vier...”¯ telde Steffanie en Dorien en Ellen zochten naar een goede verstop plaats. Ze wouden eerst naar de douche gaan, maar kwamen tot de ontdekking dat iemand zich aan het douchen was dus daar konden ze maar beter wegblijven.
“Naar de zolder!”¯ Zei Dorien.
“Moet dat echt? Het is er eng..”¯ Zei Ellen.
“Kom op, schijtluis!”¯ Zei Dorien en ze snelden samen naar boven.

Ze staarden naar het grote houten geval.
“Van welk hout is dit gemaakt?”¯ Vroeg Dorien dom.
“Geen idee, volgens de oude man die de kast verkocht kwam ie uit een héél speciaal land. Een land waar deze boomsoort niet is!”¯ Antwoordde Ellen.
“Wie niet weg is is gezien, ik kom!”¯ Riep Steffanie en Dorien en Ellen snelden de kast in...


Reacties:


achiestalker
achiestalker zei op 16 jan 2009 - 20:01:
I LOVE IT
MAAR LAAT SNéL DE ROMANTSICHE STUKKIES KOMEN =D