Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » De Kronieken van Narnia » The buyed wardrobe » Chapter 2

The buyed wardrobe

19 jan 2009 - 16:17

218

0

367



Chapter 2

Nanaaa :D

Chapter 2

Ze kwamen uit in een soort van kasteel. “Waar zijn we?”¯ Vroeg Ellen. “Ik weet niet..”¯

“Hoe weten we of het geen list is?”¯ Schreeuwde een man. Dorien en Ellen liepen het hoekje om en ze zagen een plein met allemaal mensen op. Vooraan was het precies een podium en er stonden allemaal rare wezens vooraan. Ellen en Dorien keken rond tot hun ogen op twee mooie jongens vielen...
Ellens oog viel op een jongen met bruin/zwart haar en bruine ogen.
Dorien haar oog viel op een jongen met lang bruin haar en bruine ogen.

De jongens en nog twee andere meisjes stapten in een boom en een leeuw vroeg of er iemand met hun mee wou. Ellen en Dorien schrokken omdat de leeuw praatte. Ellen stak haar hand op en ze liep met Dorien naar voren. “Jullie, zijn niet van Narnia hé?”¯ vroeg de leeuw. “Nirnia watte?”¯ Vroeg Dorien.
“Iedereen mag weg gaan!”¯ riep de leeuw tot zijn volk en hij nam Ellen en Dorien mee naar een kamer in het kasteel.
“Hoe komen jullie hier?”¯ Vroeg de leeuw. “Het klinkt misschien stom maar wij zijn door een kleerkast gekomen.”¯ Antwoorde Dorien verlegen.
“Hmm, jullie kunnen gaan Dochters van Eva.”¯ De leeuw nam hen weer mee naar het plein.
“Tot ziens, dochters van Eva.”¯ Zei de leeuw en ze stapten door de boom...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.