Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Please love me, Tom Kaulitz! » 003.

Please love me, Tom Kaulitz!

20 jan 2011 - 16:16

800

0

349



003.

Sheryline pov.
Je hoorde je vader de trap op komen. Chayenne en Gwen moesten hem tegenhouden voordat je naar het ziekenhuis geslagen wordt. Je hoort je kamerdeur open gaan. Angstig kruip je naar de hoek van je bed. 'Jij hoerige mormel. Het gaat allemaal om die Tom, nietwaar?' 'Ne.. nee pap' 'Zeven nieuwe gezichten. Ben je helemaal betoeterd!' Je voelt een klap in je gezicht. 'Pap hou op! Heb je nou weer gedronken?' 'Nee, deze keer niet. Luister goed, héél goed. Ik doe mijn broek en onderbroek uit, jij pijpt me, we neuken, en dan ga ik weg.' 'Pap hoe kun je dat doen? Ik weiger sex met je te hebben.' Weer een klap. Je vader begint zijn broek uit te trekken. 'Nee pap niet doen. Alsjeblieft!' Trrring trrring trrring hoor je. Je hoord je moeder de voordeur open maken. 'Heey Chayenne, Gwen. Fijn dat jullie er zijn. Sheryline is boven. 'Bedankt' zei Gwen. 'Gered door de bel.....'


Je moeder kwam je de volgende dag 's morgens om kwart voor 7 wakker maken om naar school te gaan. 'Goeie morgen lieverd.' 'Goeie morgen mam.' Je staat op en loopt richting de badkamer. De deur zat niet op slot, en dat betekend meestal dat de badkamer niet in gebruik is. Je doet de deur open en schrikt van wat je ziet. Je vader is zichzelf aan het aftrekken in de douche met jouw foto in zijn hand. Je begon te gillen en rende de badkamer uit opweg naar je moeder in de keuken. 'Wat is er lieverd? Je ziet er bleekjes uit.' 'Eigenlijk wil ik je niks zeggen nadat je gisteren tegen me had gezegd dat je je benen liever dicht had gehouden als je wist dat ik zo zou worden. Maar omdat ik je meer mag dan pap....' 'Zeg nou maar gewoon wat er scheeld lieverd.' 'Pap was aan het aftrekken in de douche met mijn foto.' Je krijgt een klap in je gezicht. 'Waar slaat dat nou weer op?!' 'Zou praat je niet over je vader, jongedame!' 'Maar ik spreek de waarheid!' 'Ga nou maar douchen.' Fijne moeder zeg.' Je sloop voorzichtig weer naar boven en deed de badkamerdeur op een kier. Niemand. 'Gelukkig' zucht je. Je liep naar de badkamer en douchte.

Later zit je helemaal aangekleed met je moeder en vader aan tafel. Je vader keek je doordringend aan. 'Wat.' snauwde je. Je vader keek gelijk niet meer naar je. Je pakte je tas en liep naar buiten. Toen je eenmaal buiten was sloeg je de deur dicht met een knal. Buiten stonden Chayenne en Gwen op je te wachten. 'Heey Chan, Gwen, alles goed?' 'Ja met jou?' Antwoordden ze. 'Slecht.' 'Hoezo?' zei Gwen. 'Mijn vader probeerde me gisteren te verkrachten en vanmorgen betrapte ik hem.' 'Met wat?' 'Aftrekken met mijn foto.' 'What the hell...' zei Chayenne. 'Ik wil er niet over praten, oke?' 'Wat jij wilt.'

Op school aangekomen groette iedereen je. Heb ik je al verteld dat ik de populairste ben? Nee? Dan weet je het nu. 'Heey Sheryline!' 'Heey Bas, wat wil je?' 'Oh, niks hoor. Wou gewoon even met je praten.' 'Het was leuk met je te praten.' 'Maar....' 'Volgens mij zei ze het was leuk om met je te praten.' Zei Gwen dreigend. 'Oke al goed. Ik loop al weg. Bitch.' 'Wat zei je daar?' Gwen wou hem achterna rennen maar je hield haar tegen. Met moeite, dat wel. 'Ik ga dat sukkel's verotten tanden uit zijn bek slaan.!' 'Niet doen.' Zei Chayenne. 'Ik wil geen rotgevoel hebben. We hebben morgen dat concert + we mogen backstage!' 'Sheryline je ziet er hot uit!' Allerlei jongens en meiden zeiden dat. 'Sheryline ben je weer naar de plastische chirurg geweest?' Zei Chayenne. 'Het verbaasd me niks meer want ze heeft dit al zeven keer gedaan, weetje.' 'Hhahaa Je bent echt een bitch Gwen.' 'Daar zijn vriendinnen voor, toch?' Je lachte.

Tom pov.
'Kut Bill en Georg. Ze hebben mijn hele dag verpest. Misschien maakt de concert van morgen het wel goed.' Dacht je. Je hoort iemand op je ''Kamer'' deur kloppen. 'Laat het geen Bill of Georg zijn. Laat het geen Bill of Georg zijn.' Je deed de deur met een ruk open en zag Gustav staan. 'Gelukkig.' 'Hoezo gelukkig?' 'Niks.' 'Ik weet het al van Georg en Bill.' 'Wat? En je hebt me niks vertelt? En wanneer wist je dat?' 'Ongeveer een maand.' 'Waarom heb je me niks gezegd?' Vroeg je verbaasd. 'Omdat ik weet hoe erg je homo's haat, Tom.' 'Hoe kan mijn eigen wederhelft dat doen? Zijn we eigenlijk wel tweelingen? Hij houdt van make-up, heeft een Gothic look en heeft rare haren.' 'Jij daarintegen....' 'Ben het tegenovergestelde.' maakte je Gustav's zin af. 'Ik hoop gewoon dat het concert van morgen me afleid. Want ik wordt gewoon kotsziek van de gedachte dat Bill en Georg wat hebben.'


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.