Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » A Happy End Sucks [Afgelopen] » 2. Broomstick

A Happy End Sucks [Afgelopen]

20 jan 2011 - 20:23

235

4

358



2. Broomstick

Hier is het 2e deel :) hope you like it.

(Een paar dagen later)
George, Fred, Romeo Wolkenveldt, Fleur Delacour Wemel, Bill, Hermelien, Ron, Dwaaloog Dolleman, Molly, Arthur, Tops, Lupos, Hagrid, Levinius Lorrebos en Ginny stonden op het enorme erf voor Het Nest. Iedereen behalve Dolleman, Molly en Ginny stonden netjes in een rij.
'Goed.' zei Dolleman met enige stemverheffing. 'Het plan is iets veranderd. Het gaat als volgt: We spreken een Kameoflagespreuk uit over ons als we op de bezems en Terzielers zitten en vliegen naar Harry's huis. Daar neemt Hagrid hem mee in zijn zijspan naar Tops' ouders. De rest weet waar ze naartoe moeten. Bij het huis waar je bent neem je de Viavia naar Het Nest terug. Vragen?'
Niemand reageerde, dus gaf hij aan dat ze mochten vertrekken met een handgebaar. Aangezien Ginny en Molly niet meegingen, omhelsden zij iedereen nog even en toen nam iedereen plaats op een voertuig. Ze spraken allemaal Kameoflagespreuken uit over zichzelf en vlogen toen weg. Fred zat bij George achterop de Terzieler en riep boven de wind uit tegen zijn broer: 'Pas op dat je niet gewond raakt hè, broertje?' Hij had een enorme grijns op zijn gezicht.
'Zal ik niet doen, hoor!' riep George terug.
'Voor het geval je een lichaamsdeel verliest,' vervolgde Fred. 'Weet je de beste moppen nog?'
'Ja hoor, maak je geen zorgen!'

Net of Fred helderziend is, vind je ook niet? Voor de mensen die Harry Potter 7 nog niet hebben gelezen: lees mijn verhaal maar verder.


Reacties:


Rebella
Rebella zei op 29 aug 2011 - 20:17:
...paranormale gaven???


wordslover
wordslover zei op 21 jan 2011 - 20:16:
Leeeuk!

Lijkt idd net alsof hij het al weet...
Creepy...

Vond het net als xEmma idd ook kut dat Fred doodging
Maar dat is eigenlijk weer een heel ander verhaal xd

Anywaay;
Leuk hoofdstuk& leuk verhaal (:
Mag ik een melding als je verder bent? (:

<3


realMe
realMe zei op 21 jan 2011 - 17:54:
ja het lijkt net of hij het al weet.........

ga maar snel weer verder
ben benieuwd naar meer


xEmma
xEmma zei op 20 jan 2011 - 21:30:
Ik vind het in het boek zo vreselijk als George een oor verliest! Ik was heel bang dat hij dood zou gaan [al vrij snel werd duidelijk dat dat niet ging gebeuren, maar alsnog, eerst was ik daar echt bang voor] en dat de tweeling niet meer compleet zou zijn. Toen het niet gebeurde, bedacht ik me dat het ook wel heel wreed zou zijn van JK Rowling. Dus gaat Fred dood aan het einde>< Niet lief.

Oh. En Dolleman mag ook niet dood *pruillip*
Hij is echt stoer.

Snel verder<3
xx