Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Please love me, Tom Kaulitz! » 004.

Please love me, Tom Kaulitz!

21 jan 2011 - 14:07

898

0

289



004.

Tom pov.
De volgende dag werd ik met een rotgevoel wakker. Misschien moet ik toch maar accepteren dat Bill en Georg wat hebben. Ik douchte en poetste mijn tanden enz. Nadat ik mijn kleren heb aangetrokken liep in naar Bill's kamer en klopte erop. Georg deed de deur open. 'Is Bill er?' 'Groeten is moeilijk.' 'Verdomme Georg is Bill er of niet?' 'Ja hij is er. waar zou hij anders moeten zijn?' Je duwde Georg opzij en zag Bill tv kijken. 'Heey Bill.' Bill negeerde je. 'Ik ben hier gekomen om mijn excuses aan te bieden.' 'Je had me gisteren echt geraakt, Tom. Met die scheldwoorden van je.' 'Ik zeg toch sorry.' 'Sorry is niet genoeg, Tom!' 'Wat wil je dat ik zeg, dat ik van homo's hou?' 'Nee dat je accepteert dat ik homo ben. 'Dat kan ik niet accepteren maar...' 'Dan is dit gesprek afgelopen.' 'Wat jij wilt.' 'Als jij onze relatie wilt verpesten om zoiets doms dan mag je van mij opdonderen.' 'Mij best, vieze homo.' Je liep zijn hotelkamer uit en klapte de deur dicht.

Sheryline pov.
Het is zaterdag. Dat betekend dat het concert van tokio hotel vandaag is. Chayenne en Gwen bleven bij je slapen zodat je vader je niks aan kon doen. 'Goeiemorgen.' Hoorde je je moeder zeggen. 'Ik wil nog steeds niet met je praten.' 'Het is u voor jou jongedame.' 'Ik zeg je want je bent mijn moeder niet.' Je voelde een klap in je gezicht. 'Waarom deed je dat nou weer!' snauwde je naar je moeder. 'Je gaat vandaag niet naar dat tokio hotel concert. Aangezien je niet weet wat respect tonen betekend!' 'En jij bent mijn moeder gewoon niet, aangezien je niet gelooft wat ik je vertel over papa.' 'Oke nu is het genoeg! Pak al je spullen en ga mijn huis uit! Ondankbare ding dat je bent.' 'Met alle plezier.' Je liep naar boven en douchte. Nadat je alles al had gedaan pakte je je spullen in en liep naar beneden. 'Dat zijn niet jouw spullen.' 'Ik dacht van wel.' 'Nee het zijn pas jouw spullen wanneer je het met jouw eigen geld hebt gekocht. En ik heb het met mijn geld gekocht dus dat betekent dat het mijn eigendom is.' 'Ik dacht het niet.' Je pakte je koffers en deed de deur open. 'Kom Chayenne en Gwen. We gaan weg.'

Eenmaal buiten wachtten jullie op de bus, opweg naar Chayenne. 'Chayenne ik kom bij jou wonen.' 'Van mij mag het wel, maar de vraag is of het ook van mijn moeder mag.' 'Heel fijn, zeg. Dit is de dag dat Tom mij verkering zou vragen en kijk wat er is gebeurt.' 'Wie zegt dat Tom jou gaat vragen? Wij mogen er ook best zijn hoor.' Jullie barstten in lachen uit.

Tom pov.
Ik ben opweg naar het concertgebouw. Volgens mij heette het Heineken Music Hall. Daar aangekomen stapte ik als eerste uit de tourbus. 'Tom wacht even!' 'Hoorde je Georg naar je schreeuwen. Maar je negeerde hem en liep door.

De zaal stroomde vol. Opeens zag je een lekker meisje lopen met nog twee anderen. Maar dat boeide je niet. Je bleef naar dat meisje staren. Toen ze je aankeek keek je haar glimlachend aan. Ze wou naar je toe komen maar de bodyguards hielden haar tegen. Ze ging helemaal voorin staan met haar twee vriendinnen.

Sheryline pov.
Glimlachte Tom net naar me? Of had ik het me verbeeld? 'Chayenne, Gwen, Tom glimlachte net naar me! aaaah!!' Gilde je. 'Rustig, meid. Ik sta vlak naast je.' Jullie wringen je tussen de mensen door om vooraan te staan. 'Hee, Bitch. Wie denk je wel niet dat je bent!' Schreeuwde een huppelkutje naar je. Je negeerde haar omdat je anders iet meer voorin kon staan. Het was jullie gelukt om een plekje voorin te krijgen. Het concert begint. Je ziet eerst Gustav, daarna Bill, daarna Georg en als laatste Tom. Toen je Tom zag gilde je zo hard je kon.

De concert is afgelopen en jullie liepen met jullie backstage pasjes naar Tokio Hotel. Toen je eenmaal voor de deur stond begon je nerveus te worden. 'Ga maar.' zei 1 van de bewakers. Je deed de deur voorzichtig open. 'AAhHH' Gilde Gwen en rende naar Gustav. 'En dan komt ze over mij praten.' Je liep naar binnen gevolgt door Chayenne. 'Heey, ik ben Sheryline.' 'Heey, onze namen weet je vast wel.' 'En ik ben Chayenne.' 'Heey Chayenne.' zei Georg. Tom staarde naar je. Helaas was je niet de enige die op Tom gericht was. Er waren nog 6 huppelkutjes die zijn aandacht probeerden te trekken.

Tom pov.
Wauw. Dat meisje dat ik glimlachend aankeek voordat de concert begon had ook gewonnen. 'Je hart maakte een sprongetje van blijdschap en je kon je ogen gewoon niet van haar afhouden.' 'Je liet de huppelkutjes en liep naar Sheryline.' 'Heey Sheryline.' Ze keek verbaasd. Maar dat duurde niet lang. 'Heey.' 'Je bent mooi.' zei je daarna. Ze werd helemaal rood en stiekem moest je in jezelf lachen. 'Dankje.' 'Tom als je haar niet wilt neem ik haar wel. Zo een lekkertje moet je toch niet laten gaan.' zei Georg. 'Mag ik je een knuffel geven?' vroeg Sheryline. 'Tuurlijk.' Je strekte je armen zodat Sheryline je kon knuffelen. Tijdens het knuffelen raakte haar kruis tegen de jouwne. Je voelde je kruis opstijgen en zij voelde het ook. Ze liet je snel los. Fijn, nu heb ik mijn kans verpest.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.