Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Harry Potter en de Terugkerende Strijders. » Het Onneembare Einde van het Geluk.

Harry Potter en de Terugkerende Strijders.

21 jan 2011 - 19:58

373

1

221



Het Onneembare Einde van het Geluk.

Harry gaat het leven tegemoed met een glimlach maar of dat zo zou blijven...

Het was inmiddels een maand na de mooie verschijning van Harry's ouders en alles zat hem mee.
Het weer was heerlijk zonnig en warm, hij was op diner gegaan met zijn geliefde en Rons zusje Ginny Wemel maar vooral het mooiste in zijn leven.
Hij was met zijn eigen vader en moeder naar de Wegisweg gegaan voor zijn schoolboeken te kopen nadat hij een brief kreeg van het Ministerie van Toverkunst dat iedereen terug moest naar Zweinstein voor een herhalingsjaar van alles in totaal zodat alles erin bleef zitten.
Ditmaal was het zijn eigen moeder die zijn kleren kocht, niet Mevrouw Wemel.
Ditmaal kocht hij met zijn eigen vader zijn schoolboeken, niet met Meneer Wemel.
Ditkeer gign hij met zijn eigen ouders naar de Tovenaarsbank, niet met Hagrid.
Hij hield onvoorwaardelijk van hun en was enorm blij dat ze nu weer, voor het eerst in zijn leven, bij elkaar waren als het gelukkige gezin dat ze nooit waren.
Na een lekker ijsje bij Florian Fanieltje's Ijssalon gingen ze druk bepakt terug naar het Nest.
Zijn vader zou volgende week voor het eerst gaan werken bij het Magisch Arrestatieteam op het Ministerie van Toverkunst en had dus nog geen huis kunnen kopen.
Gelukkig hadden de Wemels een klein huisje oo het erf gemaakt voor hun drieën.
Ze waren de volgende dag nog naar het Dreuzel Dierenpark in Greenwitch geweest waar hij nog iemand herkende, Carlo Kannewasser.
Carlo Kannewasser was een laatste-jaars Huffelpuffer op Zweinstein voordat Peter Pippeling hem vermoorde in opdracht van Voldemort.
Hij was nog even knap als hij altijd geweest was met zijn grijze ogen, donkerblonde haar in perfect model en zijn bijzonder gespierde lichaamsbouw.
Was Harry even blij dat er geen meiden in de omgeving waren.
Verder kwam Harry vrij weinig bekende tegen, maar dat deed er niet toe, hij was samen met zijn ouders en hield ze dicht bij hem zodat hij ze niet weer zou verliezen.
Voor het eerst in zijn leven was Harry echt gellukig, echt echt gelukkig.
Na zijn terugkomst in de dierentuin ging hij met zijn vader, Ron, Ginny en Fred en George Zwerkbal spelen in de Boomgaard van de Wemels.
Zwerkbal was de meest beroemde tovenaarssport met 7 man per team dat in de lucht werd gespeeld op bezemstelen en waar Harry al vanaf zijn eerste bezemrid een groot talent voor had.


Reacties:


irish98
irish98 zei op 20 feb 2011 - 8:20:
i like this story and i like Carlo Kannewasser