Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Vampire Diaries » Me and Damon Salvatore » Part 2

Me and Damon Salvatore

21 jan 2011 - 22:38

514

0

406



Part 2

Later op de avond. Elena bleef hier slapen. Zij en Stefan zaten op zijn kamer. Ik lag lang uit over de zetel mijn boek te lezen. Damon zat rustig nog wat tv te zien. Na een half uur, stond ik recht. Damon keek me aan. “Wat ga je doen?”¯ “Mij omkleden, ik moet er vroeg uit. Ik moet namelijk nog naar school.”¯ Damon stond recht. Hij pakte mij rond mijn middel. Hij trok me terug op de zetel. “Ik wil niet dat je gaat slapen. Ik wil dat je hier bij mij blijft.”¯ Hij gaf me zoenen in mijn nek. “Ik wil ook nog niet gaan slapen, maar ik moet. Anders zie ik er morgen er niet uit.”¯ “Meld je dan gewoon morgen ziek. Ik wil niet dat je gaat slapen.”¯ Hij gaf me terug zoenen in mijn nek. “Ik blijf liever ook bij jou maar het is belangrijk.”¯ “Oke, oke, je mag gaan slapen maar ik wil dan dat je, je sexy slaapjurkje aan trekt. Dat zwart.”¯ “Ik zal het speciaal voor jou aandoen.”¯ Zei ik. Ik zoende hem nog eens en stond recht. Ik ging naar boven. Ik hoorde gelach uit de kamer van Stefan komen. “Hou het daar rustig binnen, hé.”¯ Riep ik lachend. De deur ging ineens open. “En dat zegt iemand die het zelf nooit rustig houd met Damon.”¯ Zei hij lachend. “Kan ik er iets aan doen dat hij zo’n beest is?”¯ “Nee, dat is waar. Daar kan jij niets aan doen.”¯ Ik lachte. “Maar, Stefan, ik zou zeggen, ga u amuseren met Elena maar hou het stil. Want ik ga slapen.”¯ Zei ik. “We zullen het stil houden.”¯ Zei hij knipogend. Hij deed de deur terug dicht. Ik ging lachend naar de badkamer. Ik trok mijn slaapjurkje aan en kamde mijn haar. Daarna poetste ik mijn tanden. Ik draaide me om en keek naar mijn rug. Mijn litteken was nog altijd zichtbaar. Ik pakte het verzorgingsmiddel en deed er wat aan. Het pikte verschrikkelijk. “Auauauau.”¯ Zei ik zachtjes. Ik kneep in een handdoek. Als het verzorgingsmiddel er op was, ging ik naar de slaapkamer. Daar kroop ik in het bed. De lakens viel zacht over mijn lichaam. Ik liet mijn hoofd vallen op het kussen. Niet veel later ging de deur open. “Slaap je al?”¯ vroeg er Damon. “Ik probeer.”¯ Lachte ik. “Wil je nog altijd gaan slapen?”¯ “Ja, Damon Salvatore, ik wil nog altijd gaan slapen.”¯ “Ga je slapen als ik voor jou mij omkleed?”¯ “Uuhm, nu maak je mij het lastig.”¯ Ik deed alsof ik na dacht. Hij kwam op het bed zitten. Hij bracht zijn lippen op die van mij. De zoen werd een tongzoen. Daarna loste ik. “Damon, kom je er bij liggen? Ik val namelijk bijna in slaap.”¯ “Ik zal me gaan omkleden.”¯ Hij ging de kamer terug uit. Damon mocht dan wel arrogant zijn maar als hij van iemand hield was hij echt een schat. Stefan had tegen mij gezegd dat Damon nog maar twee keer verliefd is geworden. De eerste keer was op Katherine en de tweede keer op mij.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.