Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » A Happy End Sucks [Afgelopen] » 3. Wink

A Happy End Sucks [Afgelopen]

22 jan 2011 - 18:07

254

3

347



3. Wink

Nog een hoofdstuk. Sorry voor het lange wachten.

Even later hief iedereen zijn of haar Kameoflagespreuk op en landden een voor een in de achtertuin van de Duffelingen. Het gezin zelf was allang weg, maar Harry kwam de keuken al ingerend. George wist zeker dat die glimlach snel zou verdwijnen als hij het plan hoorde.
Toen ze allemaal van hun voertuigen waren afgestapt rende Harry meteen naar hen toe. Iedereen begroette hem. Hermelien omhelsde hem, Ron klopte hem op zijn schouder en Hagrid zei: 'Alles kits, Harry? Klaar voor een trippie?'
'Reken maar,' zei Harry met een brede glimlach. 'Ik had alleen niet gedacht dat jullie met zoveel zouden zijn!'
'Verandering van plan,' mompelde Dolleman, met de zakken met kleding die hij van het Nest had meegenomen in zijn handen en wiens magische oog razendsnel heen en weer flitste. 'Laten we naar binnen gaan voor we je op de hoogte brengen.'
Terwijl iedereen naar binnen liep, knipoogde George nog even naar zijn broer. Iedereen ging in de keuken zitten en praatte met elkaar.
'Romeo, ik dacht dat jij op de Dreuzelpremier moest letten?' riep Harry over het lawaai heen.
'Die kan wel een nachtje zonder me,' zei Romeo. 'Jij bent veel belangrijker.'
'Harry, raad eens?' vroeg Tops, die op de wasmachine zat. Ze zwaaide met haar hand en Harry's grijns werd nog breder terwijl hij vroeg: 'Zijn jullie getrouwd?'
"Sorry dat je er niet bij kon zijn, Harry, maar het is in alle stilte gebeurd.'
'Fantastisch, van harte-'
'Oké, oké, later hebben we wel tijd om gezellig bij te praten!' riep Dwaaloog boven iedereen uit en het werd stil in de keuken.


Reacties:


Rebella
Rebella zei op 29 aug 2011 - 20:19:
over geschreven uit het boek? ben benieuwd


realMe
realMe zei op 22 jan 2011 - 18:14:
oh leuk.......
ga maar snel verder, please


wordslover
wordslover zei op 22 jan 2011 - 18:14:
Leeeuk!

Ga maar gauw weer verder!

<3