Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » A Happy End Sucks [Afgelopen] » 4. Mad Eye Moody

A Happy End Sucks [Afgelopen]

22 jan 2011 - 19:07

212

4

283



4. Mad Eye Moody

Hier is nog een deel.

Dwaaloog gooide de zakken op de grond en zei tegen Harry: 'Zoals Dedalus verteld zal hebben, moesten we van ons oorspronkelijke pan afstappen. Pius Dikkers is overgelopen en nu hebben we een groot probleem. Het is nu een misdrijf waar gevangenisstraf op staat om dit huis te verbinden met het Haardrooster, om hier een Viavia te plaatsen of om te Verschijnselen of te Verdwijnselen. Allemaal zogenaamd om jou te beschermen, zodat Jeweetwel hier niet kan binnendringen en je te grazen nemen. Totaal zinloos, want daar zorgt je moeders betovering al voor. Zijn werkelijke bedoeling is om te voorkomen dat jij hier veilig kunt vertrekken.
Het tweede probleem is dat je nog minderjarig bent en dus nog steeds het Merk draagt.'
'Wat is-?'
'Het Merk, het Merk,' zei Dwaaloog ongeduldig. 'De bezwering die magische activiteit rond minderjarigen detecteert, zodat het Ministerie kan vaststellen of je niet tovert als je nog geen zeventien bent! Als jij, of iemand in je nabijheid, een spreuk gebruikt om je hier weg te halen, zal Dikkers dat onmiddellijk weten en de Dooddoeners dus ook.
We kunnen niet wachten tot het Merk vanzelf verdwijnt, want zodra je zeventien word, verlies je de bescherming die je moeder je geschonken heeft. Met andere woorden: Dikkers denkt dat hij je mooi tuk heeft.'
'Wat moeten we dan?'


Reacties:


Rebella
Rebella zei op 29 aug 2011 - 20:20:
...


Rebella
Rebella zei op 29 aug 2011 - 20:20:
...


wordslover
wordslover zei op 22 jan 2011 - 19:40:
Oeeeh,,
Leeuk!

Ik kijk uit naar het volgende hoofdstuk!

<3


realMe
realMe zei op 22 jan 2011 - 19:10:
oh, leuk......
gaat hij in het volgende hoofdstuk zijn plan uitleggen?
daar kijk ik zo naar uit......
en het uit voeren