Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » We lost a dream we never had. » lingerie <33

We lost a dream we never had.

18 jan 2009 - 22:31

420

0

233



lingerie <33

“Dan geloof ik je neit eens!”¯ roept Tom bang. Ik kijk hem medelevend aan. “Ik weet hoe je je nu voelt schat.”¯ sus ik hem weer, hij blijft mijn allerbeste vriendje. Hij knikt snikkend. “Aya als jy Tommie eens terug doet in zijn doosje en dan je grote baby gaat troosten, dan kan ik kijken hoe het die andere grote ukkie’s afgaat.”¯ grijns ik en Aya knikt.

ik stop Tommie inzn doosje en knik naar Ely als ze voorbij loopt. ik ga naast tom zitten en geef hem een klein kusje in zijn nek. 'je bent gemeen' mopperd hij. 'uhu,een gemene,arrogante bitch die ondsettend veel houd van haar vriendje dus heeft ze echt nog een verassing' grijns ik liefjes terwijl ik weer een kusje plaatste in zn nek. 'echt? wattan?' ik gaf een likje achter zn oor en voelde hem rillen. 'jij wilde een foto shoot,dus dan krijg je er eetje' fluisterde ik zachtjes in zijn oor. ik zag hem grijnzen en hij dook in mijn koffer opzoek naar...

Als ik de trap af wil lopen voel ik een windvlaag, Tom. “Op zoek naar Lingerie Tomas?”¯ grijns ik pestend hij negeerd me en opend de kamer. Hooftschuddend loop ik naar beneden waar iedereen nog steeds lacht. “Erg grappig, we hebben die arme jongen aan het huilen gemaakt!”¯ roep ik hard. Bill kijk verschrikt op en probeert langs me te rennen maar ik hou hem tegen. “Laat em naar Tom!”¯ beveelt hij me. “Ik en Aya hebben hem ook alweer aan het lachen gemaakt.”¯ maak ik mijn verhaal af. Iedereen zucht opgelucht en Bill loopt naar de foultieul en laat zich er opgelucht invallen. Ik ga vermoeit op de bank liggen. Het nadeel van veel energie.

hij had 3 setjes gevonden van de 5. 'nog maar 2 lovely' grijns ik terwijl ik in kleermakerszit o phet bed zit toe te kijken. 'en je ruimt me tas wel weer netjes op'lach ik. hij knikte en hield nog een setje voor mijn gezicht. verlekkerd keek hij mij aan. vast aan het fantaseren hoe dat mij zou staan. 'nog eventjes tommie en het blijft niet meer bij fantaseren' zeg ik op fluiser toon waardoor tom nog alleen maar dieper in mijn koffer duikt. het laatste setje,het mooiste setje zat onderaan. ik vond hem in iedergeval mooi! de bh was met bloed rode zijde bedekt met zwart kant erover heen,de hipster was alleen maar van bloedrood kant. hij stond met het setje in zijn handen te watertanden. ik grijnsde en met een ontschuldig stemmetje vroeg ik :'mooi tommie?'


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.