Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Stardust » -0- Nicky Isabelle Jones

Stardust

24 jan 2011 - 20:48

172

0

201



-0- Nicky Isabelle Jones

Personage Jeanine

Naam: Nicky Isabelle Jones
Leeftijd: 15 en een half
Ras: Mens
Uiterlijk: Goudblond haar, donkerbruine ogen, zachte, bleke huid. Ze draagt vaak donkere kleding vanwege haar verleden. Ze draagt vaak donkere make-up en haar lippen zijn van zichzelf al zachtroze. Ze heeft een vreemd litteken op haar zij, in de vorm van een volle maan die met een ster in het midden en een paar getallen.
Innerlijk: Ze is heel stil en sluit moeilijk vriendschap. Het liefst zou ze zichzelf voorgoed in een donker kamertje opsluiten om alleen te zijn. Ze heeft al een paar keer geprobeerd een eind aan haar leven te maken, maar omdat dat niet lukte is ze er nu stilletjes van overtuigd dat er ergens iets is waarvoor zij moet leven.
Overig: Ze heeft een donker verleden, haar vader dronk en sloeg haar en haar zusje vaak. Hij heeft haar zusje ook doodgeslagen toen hij weer dronken was. Zij was toen vier en haar moeder is met haar naar Forks gevlucht. Op school is ze vaak alleen en ze kan heel triest kijken.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.