Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Echte liefde overwint alles. (JonasBrothers) » Chapter 3

Echte liefde overwint alles. (JonasBrothers)

25 jan 2011 - 13:37

681

0

208



Chapter 3

Na het concert klapte iedereen hard, maar Jessica had te weinig kracht om echt hard te klappen. De Jonas Brothers stonden aan de rand van het podium waar Jessica, Justin en Manon ook stonden en ze keek naar Nick. Hij keek ook naar haar en ze lachten naar elkaar. Het was net als in een droom.
‘Jessica, je ziet helemaal wit. Kom we gaan’ schreeuwde Manon en ze baanden met z’n drieën een weg door de menigte. Jessica nog steeds leunend op Justin. Ze hielden buiten een taxi aan en gingen met z’n drieën achterin zitten. Jessica was zo moe dat ze nauwelijks haar hoofd rechtop kon houden en legde hem tegen Justin’s schouder. Hij leunde weer met zijn hoofd voorzichtig op die van haar en ze viel langzaam weg.
Na een minuut of tien stopten ze voor het hotel en stapten uit. Manon gaf de taxichauffeur het geld en ze liepen naar binnen. De vader van Manon had hun spullen al bij de balie afgezet en ze namen ze mee. De kamer was gelukkig op de eerste verdieping en ze gingen met de lift naar boven. In de kamer stonden drie eenpersoonsbedden en ze ploften neer. Jessica was de eerste diep opstond en trok haar pyjama aan en de anderen volgden haar voorbeeld.
‘Ik ben kapot’ zei Jessica en ging onder de dekens liggen ‘Maar dat concert was wel geweldig, toch Justin’
‘Jawel’ antwoordde hij en ging ook in zijn bed liggen.
Manon zat nog rechtop in bed en keek Jessica veelbetekenend aan. ‘Ik zag Nick de hele tijd naar je kijken’
‘Dat viel wel mee’ fluisterde Jessica en keek haar vriendin blozend aan.
‘Hij knipoogde zelfs naar je en hij raakte jouw hand als enige aan. Ik denk dat hij je leuk vind!’
‘Ja, oké. Genoeg gepraat voor vandaag. Laten we nu maar gaan slapen’ Justin draaide zich met zijn rug naar Jessica en Manon toe.
‘Jaloers’ zei Manon geluidloos en rolde met haar ogen.
Jessica lachte even en Manon ging onder de dekens liggen.
‘Weltrusten’ fluisterden ze in koor en deden het licht naast hun bed uit.
‘Ik kan niet stoppen met denken aan haar!’ riep Nick gefrustreerd toen hij de hotelkamer van Joe inliep en op zijn bed plofte.
‘Aan wie?’ vroeg Joe terwijl hij een hap van zijn broodje nam.
‘Een meisje, ze was gisteren bij het concert en ze was zo mooi. En wanneer ze lachte kreeg ze van die kuiltjes in haar wangen en dat was zo schattig. Ze is gewoon perfect!’ antwoordde Nick en streek met zijn hand door zijn krullen.
‘Wie is perfect?’ Kevin kwam ook de kamer binnen lopen en leunde tegen de muur.
‘Nick is in love’ Joe maakte een hartje met zijn handen.
‘We moeten haar vinden, anders word ik gek’ zei Nick en stond op ‘Ik ga de band van gisteren bekijken en kijken of ik haar kan vinden’
Hij liep de kamer uit en Joe en Kevin keken elkaar even aan en liepen toen ook weg.

Jessica werd als eerste wakker en ging zich douchen en aankleden.
Toen ze klaar was, was Manon ook wakker.
‘Slaapt Justin nog?’ vroeg ze en Jessica ging naast zijn bed staan om te kijken.
‘Yup’ antwoordde ze en keek haar vriendin aan ‘Denk jij wat ik denk?’
‘Zeker weten’
Jessica boog zich voorover en hield haar mond bij zijn oor. Ze nam diep adem en blies toen hard uit. Justin schrok zich dood en schoot overeind waardoor Jessica haar evenwicht verloor en boven op hem viel. De schrik verdween van Justin’s gezicht en er verscheen een glimlach.
‘Zo wil ik wel elke dag wakker worden’ zei hij.
Jessica stond op en Manon liep lachend de kamer uit.
‘Hmmm, zal wel. Schiet op dan gaan we ontbijten. Mijn vader komt ons om 12uur ophalen’ en ze liep ook de kamer uit.
Justin volgde vijf minuten later en ze gingen naar beneden om te ontbijten. Ze konden uit heel veel dingen kiezen: Pannenkoeken, toast, brood, cornflakes…
‘Wauw, ik wou dat ik elke ochtend van die heerlijke pannenkoeken kon eten’ zei Jessica terwijl ze een hap nam.
‘Ja, ze zijn echt geweldig!’ stemde Manon ermee in en nam een slok koude chocolademelk.

Reacties please?! (:


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.