Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » Everything's gonna be allright » Hoofdstuk 1.

Everything's gonna be allright

25 jan 2011 - 22:51

271

0

261



Hoofdstuk 1.

Ariadne POV:
Ik loop over straat op weg naar de dans school. Vorige week zei ze dat we er allemaal moeten zijn, dus er zou wel iets belangrijks zijn. Ik loop het pad op en trek de deur open. Meteen zie ik Felicia lopen. Ik groet haar en we lopen gearmt naar de kleedruimte. Ik borstel mijn kastanje bruine haar en doe er een staart in. Ik pak mijn zweetbandje en doe hem om mijn hoofd. Dan doe ik mijn losse broek aan en een iets te lang t-shirt met een topje eronder. Ik ben klaar en Felicia ook. 'Are u ready?' vraagt ze. 'Yeaah' zeg ik terug we lopen de trap op en doen de glazen tussendeur open. De volgende deur is naar de danszaal. Ik kijk over het kleine muurtje heen en zie allemaal mensen lopen. Wie zijn dat nou? Er worden allemaal lichten en een bureau met 4 stoelen neer gezet. We doen de deur open en lopen naar binnen. Thari (onze dansjuf) loopt naar ons toe. 'jullie zijn de eerste vandaag dames' roept ze blij. Ik had haar altijd al knap gevonden, en ik heb haar altijd als mijn grote voorbeeld qua dansen gezien. De rest van de meiden kwam binnen. Ik mocht er een niet zo: Demi. Ze is altijd op zoek naar ruzie, en altijd kijkt ze arrogant. De rest mag ik wel. Annabel, Kelly, Anne, Femke, Lynn, Lizzy, Lisa en Manouk kwamen ook binnen achter Demi aan. Ze was ook wel een beetje het buitenbeentje. Volgens mij mocht niemand haar. Aan een kant vond ik het wel zielig.. Maar het is vast haar eigen schuld..


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.