Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » Everything's gonna be allright » Hoofdstuk 2.

Everything's gonna be allright

25 jan 2011 - 22:53

608

0

270



Hoofdstuk 2.

Ariadne POV:
Get up van 50 cent knalt uit de boxen. Alles moet helemaal perfect gaan, want we hebben binnenkort een danswedstrijd. Ik ben heel zenuwachtig, maar het gaat wel. Thari heeft ons net verteld dat we voor iemand moeten dansen. Er word maar 1 iemand uitgekozen om met een beroemd iemand in zijn clip mee te doen. Je moet je eigen dansje maken, alleen Thari wilt niet zeggen wie het is. Dus dat blijft een verassing. Ik heb besloten een mix te doen tussen jazz ballet, hip hop en breakdance. Dat zijn mijn drie beste dansstijlen. Ik heb er zo veel zin in, niet alleen omdat ik wil weten wie het is, maar je word ook beoordeelt over hoe je danst. Thari zet nu Show me the money van Pety Pablo op. Ik volg haar, zij weet precies hoe het moet.
De dansles is afgelopen. Iedereen loopt weer naar de kleedkamer. Ik doe mijn sport/danskleding uit en spuit wat deo op. Daarna doe ik mijn gewone kleding weer aan. Felicia komt naar me toe gelopen. 'Wil je wat gaan doen nu?' vraagt ze. 'Ehm, ja ik wou eigenlijk naar Steven gaan..' zeg ik. Felicia kijkt teleurgesteld. 'Oh oke.' 'Als het toch niet door gaat, bel ik je' Beloof ik haar. Ze knikt een loopt met Lizzy weg. Hij is leuk, maar doet afentoe raar. Alsof hij stiekem iemand ander heeft. Ik bel aan en Steven doet open. Ik geef hem een kus. 'Heee schatje!' Zeg ik blij. Ik ben altijd blij hem te zien. Hij is lief, leuk en gespierd. 'Hee!' zegt hij terug. Dat klinkt leuk. Meteen voel ik me weer stom. 'Wat drinken?' vraagt hij. Eh ja, doe maar malibu-cola' '' Oke, komt eraan!' Even later zitten we op de bank. Ik kijk naar Steven, en dan weer naar de tv. MTV staat op. Opeens zegt Steven: 'Ik moet met je praten' Mijn hart sloeg een paar slagen over. Zou hij iets van me willen, het uitmaken? 'Wat is er?' vraag ik onzeker. 'Nou, ik.. ik..' de tranen springen in mijn ogen. Hij gaat het uitmaken, ik zie het aan hem, maar ik zeg nog niets. Ik kijk hem aan. 'Ik maak het uit' Het voelt als een klap in mijn gezicht. 'Wat?! Nee, waarom?' Ik barst in huilen uit. Ik wil weg lopen, maar ik word tegengehouden. 'Ik heb een ander ontmoet' het komt er heel stilletjes uit. Ik moet nog meer huilen. Ik ruk me los, pak mijn jas, en bedenk me opeens. Ik loop terug naar mijn malibu-cola, drink hem op, en loop weg. Als ik door het raam kijk, zie ik dat hij boos en verdrietig kijkt. Ik keur hem geen blik meer waardig en loop met gebogen hoofd en mijn cappucion op naar huis. Ik stuur een smsje naar Lizzy. Meteen krijg ik een antwoord. Ze vind het rot voor me, en is er altijd voor mij. Ik moet glimlachen. Ik doe mijn mobiel weer in mijn tas. Ik ga weer met gebogen hoofd lopen, en knal keihard tegen iets of iemand aan. 'Woow sorry' Zeg ik. Ik kijk op wie het is. Het is Demi! Ze kijkt me arrogant aan. 'Kijk uit hí´er! Ik heb tenminste een vriendje, kan ik van jou niet zeggen.' 'Wie dan?' 'Steven Veldhuizen' Ik schrik dat is de Steven die het net met mij uit heeft gemaakt. 'H-hoe ken je hem?' 'Ik weet dat hij het net heeft uitgemaakt met je' Ik loop snel verder. Achter me hoor ik nog wat scheldwoorden en ik loop mijn straat in. Morgen is het gelukkig dansen. Daar heb ik super veel zin in. Nu ga ik douchen, eten en slapen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.