Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » Everything's gonna be allright » Hoofdstuk 7.

Everything's gonna be allright

25 jan 2011 - 23:00

556

0

260



Hoofdstuk 7.

Justin POV:
Ik heb Ariadne's nummer en sms nu al constant met haar. Ik mis dr. We wonen wel 1 straat van elkaar, en als je op de zolder kamer -wat overigens ook mijn kamer is- staat, zie je haar huis. Tenminste, ik hoop dat ze er nog woont. Ik heb het haar net gevraagd. Mijn mobiel trilt. "Nee, ik woon nu in de Vleeuwenstraat op nummer 56. xx AA" Wow fí¢ck? Dat is ook in mijn straat.. NOOWAY. "Seriously? 'Cause, ik woon daar ook, weet je?" Ik krijg zo'n antwoord terug van WAT? VET? En ze vraagt of ik bij dr kom slapen. Ik vind het best. 'Mam, ik ben bij Christian slapen! En gamen!' 'Oke, is goed schat! Veel plezier' Met mijn sporttas loop ik naar nummer 56. "Ik ben er XXJJ" sms ik haar. ik heb geen zin dat haar ouders open doen. Even later hoor ik wat gestommel en word er open gedaan. 'Haaaaai!' zegt ze vrolijk. Ze doet de deur verder open en ik loop naar binnen. We lopen door naar de woonkamer. 'Wat te drinken?' 'eh ja, doe maar cola' ik ga zitten en kijk rond. Op een tafeltje staan kaarsen en een foto van haar moeder met bloemen erbij? Waarom staat dat zo? Ariadne komt terug met het drinken. Ze volgt mijn blik en schrikt een beetje. Ze gaat met een pff geluidje naast me zitten. 'Ari, ik vind het rot om te vragen, maar waarom staat het zo?' Ik zie dat ze tranen in haar ogen krijgt, ik vind het zielig. 'Z-ze is vlak nadat jij het uitgemaakt had overleden..' Nu voel ik me nog rotter. Ik geef haar een knuffel. 'everything's gonna be allright' fluister ik in haar oor. Ze glimlacht gelukkig weer een beetje.

Ariadne POV:
Als we ons drinken op hebben gaan we naar boven. 'Waar wil je slapen, bij mij in de kamer, of in de logeer kamer?' Ik zie hem twijfelen en dan door mijn serieuse hoofd in de lach schieten. 'Bij jou op de kamer, gekkie!' Ik glimlach en hij helpt mij met het matras van de logeerkamer te pakken. Waar is papa eigenlijk? Hij zou mij toch wel willen zien? Ik pak mijn Iphone en sms hem. Meteen krijg ik een antwoord terug. Hij is onderweg naar hier. Gelukkig maar, ik dacht al dat er iets was. Ik zie Justin naar me kijken. Ik doe mijn balkon deuren open en ga op het balkon staan. De sterren zijn helder en de maan is mooi vol. Justin komt naast me staan en slaat een arm om me heen. Ik kijk hem aan, en hij kijkt ook naar mij. Ik verdrink in zijn mooie bruine ogen. Ik zie een vallende ster. Ik wens stiekem in mezelf, dat Justin en ik gelukkig met elkaar worden, en dat we weer wat krijgen. Opeens gaat Justin op zijn knieeën. 'Wat doe je?' vraag ik. 'Aller liefste Ariadne, zou je weer mijn meisje willen zijn?' Hij haalt een doosje uit zijn zak en doet hem open. Een mooie zilveren ring met een diamantje zit erin. Mijn hart stopt even. Droom ik dit? Ik knijp mezelf. 'Ja, ik wil dat' Hij schuift de ring om mijn ringvinger. Hij staat op en kust me. De kus gaat over op een zoen. Ik heb dit zó gemist. Deze avond kan niet meer stuk!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.