Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » You are... » 1. Herfst

You are...

26 jan 2011 - 16:34

262

0

186



1. Herfst

Ik stond in de winkel, voor de haarverf afdeling. Ik was net terug van kamp, ongeveer 1500 km van hem vandaan. Het voelde raar. Ik miste hem niet, maar ook weer wel. Ik zocht iets nieuws, ik moest iets nieuws hebben. Ik kan niet blijven steken in onuitgevoerde herinneringen. Ik wou niet terug denken aan die 2 maanden. Die 2 perfecte zomermaanden. Rood. Te fel? Ach wel nee. Nou ja, bruinrood. Ik pak het pakketje op en bestudeer het kort. Wat zou hij ervan vinden? Ik haalde mijn hand door mijn haar, en ik bleef bij het kortere stuk aan de zijkant hangen waar een tijd geleden mijn sidecut nog zo zichtbaar was. Nu was het een kort laagje haar. Het stond me wel goed. Ik rekende af en ik reed naar huis. Thuis bekeek ik mezelf eens goed in de spiegel. Ik visualiseerde me hoe ik eruit zou zien als ik een kort rood kapsel zou hebben. Zou hij me dan leuk vinden? Ik bedoel, zou hij me dan zien staan? Ik pakte een zilveren glimmende schaar uit een onopvallend laatje. Voorzichtig begon in mijn lange lokken af te knippen. Ik bleef maar knippen en knippen. Tot dat alles een perfecte korte lengte was. Het stond me goed. Of ik me anders voelde? Nou nee. Ik lik mijn lippen en kijk naar het pakje met haarverf dat voor me ligt. Ik open het voorzichtig en begin eraan. Als ik het chemische goedje in mijn haar heb, voel ik mijn blackberry trillen. Een smsje, maar van wie? Het boeit me niks meer.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.