Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » D.Gray-man » My life as a exorcists (D.Gray-Man) » Chapter 4: Deal

My life as a exorcists (D.Gray-Man)

27 jan 2011 - 17:07

325

0

297



Chapter 4: Deal

hoofdstuk 4!

Ik bracht de twee jongens, met veel pijn en moeite, mee naar huis en zette ze in de stoelen voor de openhaard. Daarna bereide ik een maaltijd voor en zette die voor hun neus neer. Nog geen seconde later werd de witharige jongen wakker en viel aan op het eten. Niet veel later werd ook de roodharige jongen wakker die het voorbeeld van witje volgde. Nadat ze eindelijk uitgegeten waren en ik geen kruimeltje voedsel meer in huis kon vinden besloot ik om wat vragen te stellen. 'Uhm?...mag ik wat vragen? Ze keken allebei tegelijk op, witje deed als eerste zijn mond open. 'Tuurlijk, maar eerst wil ik je bedanken voor het redden van ons leven.'Uh..graag gedaan'zei ik enigzins vebaasd dat hij na zoveel eten nog kan praten.'Wat wilde je vragen?'vroeg roodje.'Nou ik zou graag willen weten wiens leven ik gered heb.'Het was witje die antwoorde.'Ikben Allen Walker en dit is Lavi we zijn op een rondreis en raakten verdwaald in het bos hier. Het ronddwalen werd zo erg dat we op een gegeven moment geen voedsel meer hadden en bewusteloos raakten. We hebben veel geluk gehad dat jij ons vond, nogmaals bedankt'. Allen glimlachte dankbaar naar me en ging verder 'we hebben eigenlijk een klein verzoek, zouden Lavi en ik hier een paar dagen mogen blijven om wat aantesterken?'
Daar moest ik even over nadenken, aan de ene kant zou het niet slim zijn aangezien Allen een enorme eetlust heeft net als ik en dan zijn we zo door alle vooraden heen. We moeten nu al weer nieuwe inkopen doen terwijl ik eigenlijk voor twee weken inkopen had gedaan. Maar aan de andere kant kunnen ze me mooi wel helpen met nieuwe inkopen doen en andere klusje om het huis. Ik zuchte 'nou vooruit dan maar, maar dan moeten jullie wel helpen met klusjes in en om het huis!''Deal!!'riepen Allen en Lavi in koor.
'Oh voor ik het vergeet mijn naam is trouwens Erin Moon light!'


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.