Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » D.Gray-man » My life as a exorcists (D.Gray-Man) » Chapter 7: The explanation

My life as a exorcists (D.Gray-Man)

27 jan 2011 - 17:10

572

0

314



Chapter 7: The explanation

hoofdstuk 7!

Allen en Lavi schudden mij door elkaar en roepen mijn naam. Maar ik hoor het niet. Ik ben te verdoofd en te verdrietig om het te merken. Totdat ik opeens een emmer water over me heen krijg."Kom weer eens even bij ons terug en luister naar ons!"riep Lavi.
Allen ging op zijn hurken voor me zitten en keek me meelevend aan. "Erin jij hebt Sue-san niet vermoord ze was al dood, je hebt alleen haar ziel bevrijd zodat ze verder kon.""Wat bedoel je daarmee?" vroeg ik. "Ik zal het proberen uit te leggen, Sue-san's moeder was gestorven of niet?" Ik knikte."Ja, Sue-san was er enorm verdrietig om." Allen zuchte. "Dat dacht ik al, Erin wat ik je nu ga vertellen is best ingewikkeld dus luister goed." Ik knikte nog een keer."Als er iemand in deze wereld is gestorven zal er altijd wel iemand zijn die enorm verdrietig is en wensde dat hij/zij weer terugkwam. Op dat moment verschijnd 'The Millenium Earl'en vraagt aan diegen die verdrietig is of diegen zijn/haar geliefde terug wil. Die mensen roepen altijd wel:'Ja heel graag!' Hierop laat 'The Earl' ze een special soort skelet zien wat de overledene kan gebruiken om weer terug op aarde te komen. Het enige wat ze moeten doen is de naam van zijn/haar overleden geliefde te roepen. Maar als ze dat doen zal de ziel van de overledene gevangen zitten. Het nieuwe lichaam kunnen ze niet bewegen het enige wat ze kunnen doen is toekijken. Nadat ze gevangen zijn gezet beveelt 'The Earl' ze om degene die hun terug hebben geroepen te vermoorden en hun lichaam aan te nemen. Hun nieuwe lichaam doet dat zonder aarzelen en zo is een 'Aluma' geboren." Allen hield zijn mond en wachte op een antwoord. "Dus Sue heeft haar moeder teruggeroepen?" vroeg ik. "Daar lijkt het wel op, maar gelukkig hen jij haar ziel bevrijd waardoor ze verder kon." Ik keek hem nietbegrijpend aan. "Erin als er monsters bestaan dan bestaan er ook altijd wel mensen die de kracht hebben om hun te verslaan. In dit geval zijn dat de exorcists, zij bezitten anti-akuma wapens om de akuma te bevrijden uit hun lijden. Labi en ik zijn een van hen." Allen stopte even en keek me nog serieuzer aan. "Erin, jij bent ook een van hen aangezien je de akuma's ziel bevrijd hebt met een wapen wat uit je eigen lichaam kwam." Ik verstijfde "Bedoel je dat ik net als jullie een exocist ben?" ik keek hem met grote ogen aan. "Dat bedoel ik inderdaad.Het enige wat ik niet begrijp is dat jij de kwijnende ziel van de akuma kan zien. Normale exorcists kunnen dat namelijk niet. Ik kan dat wel omdat ik vervloekt ben. Maar voor zover ik kan zien ben jij dat niet. Heb jijzelf enig idee?" vroeg Allen ernstig.Ik groef diep in mijn geheugen maar kon niks specials vinden."Nee, niet dat ik weet." Allen zuchte. "Dan vragen we het wel aan Kumoi als we bij het hoofdkwartier aankomen."Het hoofdkwartier?" vroeg ik verbaasd. "Jij bent een nieuwgevonden exorcist, dus moet je je laten registreren de rest leggen ze op het hoofdkwartier uit." zei Lavi. Ik schrok ik was bijna vergeten dat hij er ook nog was, hij was ook zo stil geweest tijdens de uitleg. "Nou, ik zou je spullen maar pakken als ik jouw was Erin, want we vertrekken morgen!" Allen trok me overeind en met z'n drieën liepen we weer terug naar binnen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.