Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 30 Seconds to mars » Just Like Heaven » Three.

Just Like Heaven

30 jan 2011 - 17:18

422

2

331



Three.

Het zachte gebiep, en een kleffe hand die mijn hand vasthield zorgde ervoor dat ik mijn oog voorzichtig opende. Door mijn wimpers zag ik een witte kale muur, dat was niet mijn hotelkamer, noch mijn eigen kamer. Ik lag in een bed, een wit perfect bed. Alles was wit, strak, perfectionistisch wit. Op welke plek was alles wit? Het bliepen werd luider, althans, dat dacht ik. Nog steeds een kleffe hand in die van mij, godver. Met een oog had ik genoeg gezien, het lelijke rokje, de bloemtjes, mijn moeder.
Een kreet, een nog stevigere vettige hand. Ik zag hoe ze snel een knopje indrukte, ha, dat bekende knopje.
'Mam, wat doe ik hier?'.
Overal tranen, blijdschap. Maar dat was geen antwoord op mijn vraag. Overal kwamen doktors vandaan, in de weer met slangtjes buisjes, Nee, Alice d'r vraag was niet belangrijk.
'Maaam, wat doe ik hier?'.
Een dikke doktor, ook weer in het wit, kwam aangelopen, zijn snor verried dat hij de baas hier was. Over hun, over mij.
"Mevrouw Sevan, U bent vorige week door een lichte overdosis in coma belandt, Gelukkig heeft een man u op tijd gevonden en gelijk ons geraadpleegt, het...'
Godver, lag ik hier nu al 1 week te pitten? 24×7=168 uur. Dat had ik nog niet eens in een half jaar volbracht, zoveel te slapen.
'We hebben besloten, dat we u naar een klinkiek gaan sturen, zodat..'
'WAT!? GODVERREDOMME, STUUR U ZELF MAAR NAAR DIE KLINIEK'.
'Mevrouw, u ouders hebben hier mee ingestemd. U situatie is kritiek, maar het belangrijkste ik nu dat u genoeg rust'.
jezus, die man dacht zeker dat hij alles kon bepalen over mijn leven. Dat kon niemand, ik kon het niet, mijn ouders konden het niet. En dan dacht hij dat een kliniek dat wel kon? Hij dacht zeker dat hij heel mijn leven kon sturen omdat hij een snor had.
'Alice? De man die je heeft gevonden en naar het ziekenhuis heeft gebracht..'
'Ja, wat is er met die vent? had hij me niet gewoon kunnen laten liggen. Dan waren we van alle problemen af'.
Mijn moeder beet krampachtig op d'r lippen om niet te laten zien hoeveel pijn ik d'r deed. Ik was een kut dochter, dat hoefde ze echt niet te verstoppen.
'Die man, wil je graag opzoeken morgen, om te kijken of alles goed gaat...'
'Ja, doe maar, zie ik ook weer mijn beschermengel,waarom ook niet?'.
Ik liet me terugzakken in mijn kussen, ik wou geen beschermengel. En hij mocht de pot op, van mijn part had hij me maar laten liggen.


Reacties:


xLoveMusic
xLoveMusic zei op 8 feb 2011 - 22:37:
nice! (:


LittleVamp
LittleVamp zei op 31 jan 2011 - 19:09:
Wow