Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Best friends are Forever » 0.0: Introduction (All)

Best friends are Forever

24 feb 2011 - 14:03

439

11

686



0.0: Introduction (All)

Nou hèhè, we hebben 'm hoor!

Naam: Laila Cortéz
Leeftijd: 17
Afkomst: California, maar eigelijk Spanje.
Karakter: Ik kan niks anders dan zeggen dat ik opvliegend ben. Ik heb lef en ga elke uitdaging aan. Maar vanbinnen ben ik best lief en doe alles voor mensen van wie ik houd.
uUiterlijk: Ik heb bruin/zwart haar, bruine ogen en een lichtbruine huid. Kortom ik zie eruit als elk Spaans meisje. Verder heb ik een slank postuur en ben ik van gemiddelde lengte.


Mijn naam is Jennifer Lauren Collins en ik ben 16 jaar oud.
Ik heb heel lang, grof krullend bruin haar grote, helderblauwe ogen.
Ik ben niet zo groot, maar wel er dun. Mijn bouw is fijntjes, hoewel ik absoluut onhandig ben. Nog zoiets is dat ik een flapuit ben, hoewel ik soms ook wel weer verlegen kan zijn. Ik ben gevoelig maar dat zal ik niet snel aan andere laten merken. Sinds een tijdje rook en drink ik, en ik weet zelf eigenlijk niet waarom. Misschien was het simpel gezien gewoon om de vrouw te irriteren die het weeshuis, dat uit tien kinderen bestaat, waar ik in woon.


Amorey Greece.
Van Australische afkomst.
Verhuisd naar Noord-Amerika op haar 10de.
Haar ouders heten Verena en Daniel.
Amorey heeft donkerbruin golvend haar tot op de schouders.
Ze heeft ook grijze oogkleur.
Ze is een sociaal type, ze kan een grote mond opzetten als haar iets niet zint.
Maar verder is ze erg aardig en staat ze klaar om iedereen te helpen.
Ze houd helemaal niet van meiden die denken dat ze hét zijn, en of meiden die gaan huilen vanaf er wat is.
Kort samengevat:
Een behulpzaam type maar laat haar niet kleineren

Naam: Hayden Noah Jones
Leeftijd: 17
Afkomst: New York City
Uiterlijk: Goudblond haar, donkerbruine ogen, licht gebruinde huid, lange wimpers, dun en middelmatige lengte
Karakter: Verlegen en gesloten, maar ze kan een best wel grote mond hebben. ALs ze eenmaal een vriend heeft, is dat een vriend voor het leven en ze zal altijd klaarstaan voor degenen van wie ze houdt.
Overig: Wordt mishandeld thuis.


Naam: Adalain Moyenne. ze word ook vaak Ada genoemd
Afkomst: Ze komt uit Texus, maar haar ouders komen uit Frankrijk. Tegenwoordig zijn ze gescheiden. Haar vader kreeg een nieuwe vriendin. Ze ziet hem niet meer, omdat haar stiefmoeder haar niet wil leren kennen.
Innerlijk: ze is heel gesloten. heeft weinig zelfbeeld, doordat ze vroeger veel gepest werd. ze had het er toen moeilijk mee dat haar ouders gescheiden waren. als gevolg daarvan durft ze niemand aan te spreken en daarna kwelt ze zichzelf dat ze dat niet gedaan heeft. dan vind ze zichzelf een watje. verder is ze vrij slim.
Uiterlijk: ze is stevig gebouwd (dat haat ze, heeft ze van haar vader). ze is heel bleek en heeft lang golvend bruin haar tot haar heupen.


Reacties:

1 2 3

xAingeal
xAingeal zei op 29 jan 2011 - 12:51:
ga maar gauw verder.


xxStarKidxx
xxStarKidxx zei op 29 jan 2011 - 12:19:
nou nou, snel verder zou ik zeggen
xx


MorbidMisery
MorbidMisery zei op 29 jan 2011 - 11:03:
Ik ben benieuwd.
De karakters vind ik leuk bedacht en ik wil graag meer lezen over ( en van ) deze meiden. Begin maar snel met het uploaden, haha.

xx


Reactiongirl
Reactiongirl zei op 28 jan 2011 - 18:31:
Oh, haha, ik zie net pas bij de omschrijving dat de namen in kleuren zijn dus de tekst in dezelfde kleur -.-
Wooppss..


Reactiongirl
Reactiongirl zei op 28 jan 2011 - 18:30:
Lijkt me gweldig!!!

Oké, ik ga nu ff de persongaes raden wie e heeft geschreven..

Laila-Jeanine
Jennifer-Lore
Amorey-realMe (ik weet neit hoe je heet)
Hayden-Annemiek

Am I right???? (vast niet...)
Maar... waar ben je Carolineeeeeeee!!???