Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » You Colour My World » One

You Colour My World

29 jan 2011 - 16:04

466

6

441



One

Het eerste hoofdstuk <333 laat even weten wat jullie vinden? <3

Evelyn Point of vieuw.
Woedend stampte ik de trap op. Het dikke rode tapijt hielp niet echt mee aan het extra geluid dat ik probeerde te maken. Ook de twaalf centimeter hoge hakken hielpen niet mee. Ik sloeg mijn slaapkamer dicht met een harde klap en schopte de pumps uit. Ik viste mijn iphone uit mijn tas en zocht het nummer van Samantha op, mijn beste vriendin.. Terwijl de telefoon overging tikte ik ongeduldig met mijn vingers op tafel en dacht aan wat mijn vader en brittany mijn stiefmoeder me net hadden verteld. Ik voelde dat ik kookte vanbinnen en ik wilde echt mijn verhaal graag kwijt. 'Heee dit is Sam laat even een berichtje achter. xoxo loveyí¡í¡' Snel hing ik op. Daar had ik dus helemaal niks aan. Ik zocht de oortjes van mijn iphone en liep naar mijn badkamer. Terwijl ik voor de spiegel stond zag ik de reflectie van mijn jacuzzi. Een zwakke glimlach sierde mijn lippen en ik zette snel de kraan aan. Ik wurmde me uit mijn strakke broek en topje en gooide het op de grond. Terwijl ik een voet in het warme water stak verscheen er een gelukzalige glimlach verscheen om mijn lippen. Terwijl ik in het water wegzakte met mijn oortjes dacht ik terug aan het gesprek van nu ongeveer een kwartier geleden.
'Liefje, we willen even met je praten.' Had mijn vader gezegd. Ik had Brittany's gemene grijns gezien en verwacht dat ik straf kreeg omdat ik om vier uur dronken thuis was gekomen. 'Pap het zal echt niet meer gebeuren hoor.' had ik hem beloofd met een engelachtige glimlach. Mijn stiefmoeder van vijfentwintig had me boos aangekeken en zich in het gesprek gemengd. 'Dit zeg je iedere keer dat je dronken thuis komt met een jongen. Alsof je een slet bent.' Ze grijnsde weer vals en keek naar mijn vader. 'Vertel het haar Paul.' had ze hem bevolen en mijn vader had een treurige blik in zijn ogen. 'Lieverd we sturen je naar familie in La Push.' Ik had hem even stomverbaasd aangekeken en was daarna woedend tegen hem uitgevallen. 'Jij denkt toch niet dat ik me laat wegjagen door die trut daar!' Mijn vader was nu rood aangelopen en schreeuwde terug. 'Het staan vast. Je gaat en er valt niet over te praten.' Op dat punt had ik hem verteld dat ik hem haatte en Brittany helemaal en daarna was ik woedend naar boven gestampt.

In bad kon ik helderder denken. Ik zou mijn vader wel overhalen. Honderd keer beloven dat ik niet meer dronken thuis zou komen of wat dan ook. Met een glimlach keek ik daarnaar uit en naar het boze gezicht van Brittany.

Een week later zat ik in onze BMW op weg naar La Push met onze chaffeur, Devon, die tevens mijn ex-vriendje was.


Reacties:

1 2

wordslover
wordslover zei op 29 jan 2011 - 20:51:
Leeeuk!

Je moet sneeeel verder!

Meld je me dan?

<3


Galadriwele
Galadriwele zei op 29 jan 2011 - 20:01:
Ik ben een fan van jouw verhaal! en ik wil meer ^.^
't Is echt megagoed (:

Liefs,
Soetkin


Hermelien
Hermelien zei op 29 jan 2011 - 19:17:
Je schrijft prachtig,
Het verhaal is al helemaal super.
Snel snel verder mag ik dan een melding ?
xxx


Reactiongirl
Reactiongirl zei op 29 jan 2011 - 18:05:
Aaaaaaah, geweldig!!!
Heel, heel, heel snel verder!!!
xxxx


xAingeal
xAingeal zei op 29 jan 2011 - 16:31:
ik vind het echt helemaal geweeeeeldig!!
heel snel verder!
xkussje.