Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Muse » You » Me - 04

You

19 maart 2011 - 16:06

463

2

343



Me - 04

Nog een hoofdstuk.

Overal stonden nep-palmbomen en de temperatuur was tropisch. We besloten in het water op de anderen te wachten. Ook het water was heerlijk warm.
'Lekker hier,' zei Crystal.
'Ja hè?' zei Justine.
'Echt tropisch,' zei ik.
We trokken wat baantjes en gooiden over met een strandbal. Na een paar minuten kwamen Claire en Matthew aanzetten, en na nog een kwartier kwamen ook Luna en James bij ons in het water en het was heel erg leuk. We duwden elkaar kopje onder en gooiden over met de strandbal. Zo gingen we nog twee uur door en toen vonden we het tijd om te gaan, dus we gingen ons weer omkleden. We besloten door de stad te gaan lopen en haalden een ijsje. We gingen naar wat leuke winkeltjes om spullen te kopen en liepen toen langzaam terug naar onze huisjes. We praatten nog wat bij over Muse en de stad.
'Matthew is echt schattig als hij verlegen is,' zei Claire. 'Dan gaat hij een beetje blozen en stotteren,'
'Ja,' zei ik. 'Hij heeft ook een geniaal gevoel voor humor en zo, echt een leuke vent,'
'Ik zou hem echt heel graag een keertje ontmoeten,' zei Sarah, die zich bij ons gesprek voegde. 'Al is het maar een minuutje. Het zou de minuut van mijn leven zijn,'
'Ja, echt wel,' vonden Claire en ik.
Toen we weer bij ons huisje waren hadden we al met de anderen gegeten. We zetten de televisie aan en keken naar het Engelse nieuws en weerbericht.
'It's gonna be very rainy this week,' zei de weervrouw. Lekker Engels, die regen. 'But next week it's gonna be a little warmer.'
'Ja, leuk!' zei Crystal. 'Dan zijn we hier net weg! Ik ga naar bed, ik ben moe.'
Ze gaapte en liep naar de badkamer om haar tanden te poetsen.
'Ik ga ook slapen,' geeuwde Sarah. 'Trusten.'
'Welterusten Sarah,' zei ik. Ook zij liep weg om haar tanden te poetsten.
'...that was not really funny.' zei de man bij het nieuws. 'But now we have funny news. Dominic Howard...' Toen hij zijn naam zei begonnen Justine en ik te gillen, waardoor Sarah met een tandenborstel in haar mond en Crystal met een pot crème in haar hand naar binnen renden. '...finally has a girlfriend. She's a Canadian actress and they met each other at a pub.'
'Wauw!' riep Crystal. 'Laten we morgen een taart voor hem bakken!'
'Goed idee!' zei ik. 'Ik heb gisteren een set voor een bananentaart gekocht, die kunnen we maken met de anderen!'
Ik zette de televisie uit en we gingen allemaal naar bed. We probeerden het echt, maar we konden geen van allen slapen. Daarom legden we de dekens en kussens op de grond en speelden een door mij zelfgemaakt Muse-kwartet tot drie uur. Toen vielen we allemaal op de grond in slaap.

Eigenlijk nog niet eens zo'n slecht idee om een kwartet te maken...


Reacties:


LisaHightopp
LisaHightopp zei op 2 april 2011 - 19:33:
laten wij, dobbyenwinky, veraLmuse jij en ik eens gaan muse-kwartetten Gezellie

Heel leuk en heel goed geschreven
nog steeds sorry van die andere reacties, ^^

ik wil ook een melding !!!


dobbyenwinky
dobbyenwinky zei op 29 jan 2011 - 19:15:
Haha, MUSE-kwartet Klinkt inderdaad geniaal, al heb ik niemand waarmee ik het kan spelen

Alweer zo'n leuk stukje. Ik betrapte mezelf er nat op dat ik met een brede glimlach aan het lezen was.

Ik heb wel 1 klein opmerkingtje:
- 'Lekker hier,' zei Crystal.
'Ja hè?' zei Justine.
'Echt tropisch,' zei ik. -
je gebruikt hier drie keer achter elkaar "zei -naam-"
Het was denk ik beter geweest als je er wat anders van maakte, iets afwisselender ofzo. Niet dat het echt fout is hoor, het kan alleen storend zijn voor sommige.
Verder was het heel goed.

Ik wil zekerweten een melding!