Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Muse » You » Me - 05

You

19 maart 2011 - 16:06

773

3

415



Me - 05

Ik heb een beetje zelfmedelijden. Ik zit hier achter mijn PCtje met een enorme loopneus en vijf pakjes zakdoeken, m'n prullenbak ernaast een beetje te snotteren. Maar ondanks dat ben ik er speciaal voor jullie vroeg uit gegaan. (Normaal slaap ik op zondag tot 10 uur of zo, alleen nu ben ik er om acht uur uit gegaan, tot half negen raar doen met muziekjes en daarna online. Ben ik nu lief?)

De volgende ochtend werd ik wakker met een stijve nek. Dat was ook niet zo raar, aangezien ik tegen de koude bedrand aan was gevallen. De rest werd ook wakker en we wreven over de plekken waar het pijn deed.
'Au,' steunde Crystal en wreef over haar voorhoofd. 'Laten we een aspirientje nemen.'
'Goed idee,' zei Justine, die nergens last van leek te hebben.
We stonden allemaal op en liepen naar de badkamer. We namen een aspirientje en daarna gingen we eten. Het was mijn beurt om te koken, dus ik kookte een eitje en roosterde wat brood. Terwijl we het op aten, praatten we veel.
'Wat zullen we vandaag gaan doen?' vroeg Sarah.
'Geen idee,' antwoordde Justine. 'Winkelen?'
'Dat hebben we gisteren al gedaan,' zei Crystal. 'Misschien kunnen we een filmpje pakken?'
Dat vonden wij wel een goed idee. We vertrokken rond elf uur en kwamen lachend en met een halve bak popcorn om half een weer de bioscoop uit.
We vertrokken weer naar huis na een paar kliekjes genomen te hebben.

De dagen daarna gingen we vooral met de anderen veel leuke dingen in de stad doen. En het hoogtepunt was wel dat we daar een poster zagen hangen van een Muse concert. Dus wij gingen natuurlijk de laatste kaartjes kopen. Het concert zou de op één na laatste dag van onze vakantie plaatsvinden, dus dat was mooi.
Toen de grote dag was aangebroken, waren we allemaal erg opgewonden. We trokken natuurlijk allemaal onze Muse T-shirts aan en gingen extra vroeg weg. Dat betekent dat het concert om zeven uur begon, maar dat wij al om tien uur op de stoep stonden. Het concert vond plaats in een enorm park. De enigen die nog eerder dan wij waren hadden gekampeerd. Het waren drie jongens en we konden het al snel goed met ze vinden. Er was er een met blond haar, die heette Jack. Er was er ook een met bruin haar, die heette Drake en de laatste had rood haar en heette Oliver. Er stond al een kraampje, maar we besloten pas na het concert iets te kopen, anders moesten we daar zo mee sjouwen.
Er stond een aantal dranghekken en na een paar uur, toen er wat meer mensen waren, gingen die weg. We renden alsof ons leven er vanaf hing naar de mensen die ons zouden fouilleren en renden daarna als gekken naar de kaartjescontrole. En het resultaat was dat we helemaal vooraan stonden. We konden in principe het podium aanraken, maar er stond een hek voor ons dat het iets lastiger maakte. Tussen het podium en ons hek stonden om de drie meter beveiligingsmensen. Ze waren allemaal heel gespierd en zagen eruit alsof ze je konden platwalsen. Gelukkig deden ze dat niet, en na een lange tijd begon dan eindelijk het voorprogramma.
Wij waren natuurlijk heel blij dat dat bestond uit My Chemical Romance en Green Day. (Ik weet dat er meestal niet zulke goede bands in het voorprogramma staan, maar da's niet boeiend)
My Chemical Romance begon met hun hit Nanana. We sprongen en zongen allemaal mee.

(Na Na Na...)

Drugs
Gimme drugs
Gimme drugs
I don't need 'em
But I'll sell what you got
Take the cash
And I'll keep it
Eight legs to the wall
Hit the gas
Kill 'em all
And we crawl
And we crawl
And we crawl
You be my detonator

Love
Gimme love
Gimme love
I don't need it
But I'll take what I want
From your heart
And I'll keep it in a bag
In a box
With an X on the floor
Gimme more
Gimme more
Gimme more
Shut up and sing it with me

(Na Na Na...)

From mall security
To every enemy
We're on your property
Standing in V formation

(Na Na Na...)

Let's blow an artery
Eat plastic surgery
Keep your apology
Give us more detonation

(More! Gimme more! Gimme more!)

Oh, let me tell ya 'bout the sad man
Shut up and let me see your jazz hands
Remember when you were a madman
Thought you was Batman
Hit the party with a gas can
Kiss me you animal

(Na Na Na...)

You run the company
Fuck like a Kennedy
I think we'd rather be
Burning your information

Let's blow an artery
Eat plastic surgery
Keep your apology
Give us more detonation

And right here
Right now
All the way in Battery City
The little children
Raised their open filthy palms
Like tiny daggers up to heaven
And all the juvee halls
And the ritalin rats
Ask angels made from neon
and fucking garbage
Scream out!
"What will save us?"
And the sky opened up

Everybody wants to change the world
Everybody wants to change the world
But no one,
No one wants to die
Wanna try, wanna try, wanna try
Wanna try, wanna try, now
I'll be your detonator

(Na Na Na...)

Make no apologies
It's death or victory
On my authority
Crash and burn
Young and loaded

Drop like a bulletshell
Just like a sleeper cell
I'd rather go to hell
Than be in purgatory
Cut my hair
Gag and bore me
Pull this pin
Let this world explode


(Na Na Na (Na Na Na Na Na Na Na Na Na) - My Chemical Romance)


Reacties:


LisaHightopp
LisaHightopp zei op 2 april 2011 - 19:38:
aww, jahoor, nu ben je lief

whaaa My Chemical Romance!! yeeeey!!

moet-verder-lezen-nu!


YlgaPower
YlgaPower zei op 17 feb 2011 - 16:50:
hmm
opmerking... geen goede bands in het voorprogramma?
toen ik 19 juni naar Muse ging stonden de Editors in het voorprogramma
Maar je verhaal is supergoed!
ik ga nu snel verder lezen ^^


dobbyenwinky
dobbyenwinky zei op 30 jan 2011 - 13:57:
Whaha, das wel heel toevallig, al je favo bands in één concert, misschien iets té toevallig...

Leuk stukje weer verder hoor.

"Het concert zou de op één na laatste dag van onze vakantie plaatsvinden, dus dat was mooi.
Toen de grote dag was aangebroken, waren we allemaal erg opgewonden."
^ Misschien kun je na "mooi" een witregel plaatsen, omdat er een grote tijd tussen zit, en het ineens ergens ander over gaat. Gewoon een tipje.

Voor mij hoefde je niet zo vroeg je bed uit te komen hoor Ik vind het niet erg om het een paar uur later te lezen hoor
Maarja, ik wil de volgende keer iniedergeval weer een melding.
beterschap