Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » A Happy End Sucks [Afgelopen] » 15. Leaving Town

A Happy End Sucks [Afgelopen]

30 jan 2011 - 13:51

358

3

297



15. Leaving Town

Nog een deeltje Bah, ik heb een snotneus (overbodige informatie)

En toen maakte ze een besluit. Ze zou het aan George vertellen. Alles, van het begin tot het eind... het bittere eind.
Ze liep naar beneden alsof er niets was gebeurd. Fred was nergens te bekennen, George zat in z'n eentje te gamen.
'Hey,' zei ze terwijl ze in de deuropening stond. 'Ik moet even met je praten.'
'Oké...' zei hij twijfelend, en zette zijn spel op pauze. 'Is goed. Wat is er?'
Ze zuchtte en ging naast hem op de bank zitten. Ze vermeed oogcontact expres.
'Nou... Narcissa is mijn moeder niet. Ik ben de dochter van Rebecca en Lucius Malfidus.'
'Wie is dat?'
'De vrouw van m'n vader. Ze is overleden, al tien jaar geleden. Ik herinner me haar nog. Ze was een lieve, zorgzame vrouw die altijd voor me klaarstond als er iets was...' Ze slikte de opkomende tranen weg. 'Toen trouwde mijn vader met die feeks... ze martelden me.' Nu werd haar stem gefluister. 'Ze gebruikten de Cruciatusvloek op mij. En toen Dobby de huis-elf wegging moest ik al zijn taakjes overnemen. Schoonmaken, bedienen, koken... en ik mocht ook niet naar buiten als dat niet strikt noodzakelijk was.'
Er viel een pijnlijke stilte.
'En toen ontmoette ik David.'
'Wie?' George kreeg een bang voorgevoel.
'David. Ik ging een keertje wandelen in het park toen mijn gezin op vakantie was. En daar was hij. Hij was de enige die mij steunde. Hij nam me mee naar zijn huis, zijn lieve ouders... Ik vergat de tijd en mijn zorgen. David was heel lief voor me en... en toen... toen kwamen ze terug en ik was er niet... Ze gingen me zoeken en uiteindelijk vonden ze mij. Ze namen me mee terug. Later kwam ik David opzoeken, maar hij was er niet meer. Ik leerde te Verdwijnselen en zo kon ik hem terug vinden. Ik heb nog steeds regelmatig contact met hem. Hij is gewoon zo lief...'
'Wat is er dan? Ik bedoel, jij en David...'
'Hij is mijn vriendje, George. Ik ga. Ik... ik kan hier niet blijven. Niet zo.'
Ze besloot dat ze genoeg had gezegd en liep naar haar kamer. Daar pakte ze al haar spullen in en Verdwijnselde naar de enige plek waar ze nu wilde zijn...


Reacties:


Rebella
Rebella zei op 29 aug 2011 - 20:52:
o my... o my! Merlijns baard!


realMe
realMe zei op 30 jan 2011 - 13:59:
Neeee..............
dat mag niet........
George is zo lief
dat kan ze niet doen, please
laat het haar inzien dat dat niet klopt


wordslover
wordslover zei op 30 jan 2011 - 13:55:
Okee,
Die had ik niet aan zien komen

Echt,
Waaauw gewoon!

Ga maar heel gauw verder!

<3