Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering) » Mijn grote meid.

Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering)

30 jan 2011 - 18:38

1457

0

210



Mijn grote meid.

Eenmaal alleen in de kamer drukte bill me hard tegen de muur. Waarom had Natasha nou zo iets doms gezegd?! Meteen lagen zijn vochtige lippen op de mijne en hij zoog even... Zijn tong kwam in mijn mond en ging meteen opzoek naar de mijne. Al snel had hij ze gevonden en hij begon er wat mee te spelen. Z'n piercing voelde ijskoud aan tegen mijn tong en ik voelde hoe bill's handen na een tijdje onder mijn t-shirt gleden. "Bill, neen! Alsjeblieft." smeekte ik hem oprecht. Bill negeerde mijn smeekbedes en hij deed gewoon verder. Ik voelde langzaam hoe mijn ogen vol water liepen en ik had de grootste moeite om ze niet te laten overlopen. Bill trok m'n topje over m'n hoofd en het belandde op Georg's bed. Met zijn handen gleed Bill over m'n boven lichaam en ik voelde hoe één van zijn handen af dwaalde naar de sluiting van m'n bh. "Bill!" piepte ik bang en een traan liep over mijn wang. Ik wou dit niet! Niet nog een keer! Hij keek me even aan als antwoord op mijn gepiep, maar daarna gleed zijn hand weg van de sluiting en trok hij zijn t-shirt uit. Ik zag mijn kans... Ik draaide me snel om en ik legde mijn hand al op de deurklink. Net toen ik die naar beneden duwen wou, sloeg iemand, Bill waarschijnlijk, zijn hand voor mijn mond en ik werd naar achteren getrokken. Bill, die nu geen t-shirt meer aan had, legde me op het bed en hij ging boven op me zitten. Hij prutste wat met zijn riem en toen hij die eindelijk open gekregen had, belandde zijn broek ook op Georg's bed. Zijn boxershort volgde al snel en bij het zien van zijn kleine Billy, het gevaarlijkste wapen dat er bestond voor mij, begon ik wild om me heen te slaan. Wat Bill helemaal niet zo leuk vond en ik voelde meteen de stemming in de kamer om slaan. Bill nam bruusk mijn polsen vast en hij draaide me even om. Hij haalde wat van het houten boordje dat boven zijn bed hing en ik begon meteen tegen te spartelen. Tranen liepen in riviertjes over mijn wangen en ze lieten duideijke sporen van mascara na. Ik voelde het zachte fluwelen stofje om mijn polsen gewikkeld worden en Bill liet me los. Meteen draaide ik me weer om zodat ik weer op m'n rug lag en ik voelde dat mijn handen daar vastgebonden waren. "Bill, mijn handen doen pijn." jammerde ik luid. Bill hief me wat op en hij nam zachtjes mijn gebonden handen vast. Hij legde ze in een positie die minder pijnlijk voor me was, maar meteen daarna deed hij weer verder. "Nee. Nee." begon ik te piepen toen hij m'n zwarte bh met een veel te scherpe schaar kapot knipte. Hij knipte in de twee bandjes en niet veel later lag mijn kapotte bh ook op Georg's bed. Ik begon weer te smeken, "Ik doe alles, maar niet dit!" en Bill nam weer iets van het houten boordje. Weer zo'n zwart lintje, "Het spijt me schattie, maar ik kan je gedoe nu echt niet gebruiken." zei hij met een stem vol medelijden en niet veel later had hij het zwarte bandje al om mijn mond gebonden. Bill keek me enkele seconden onderzoekend aan en ik schudde wild m'n hoofd als antwoord. Ik draaide mijn hoofd een kwartslag en ik zag dat het kussen al helemaal zwart was van m'n mascara. Ik zat vast, ik kon nergens meer heen... Ik werd nog van mij broek en boxershort ontdaan en daar lag ik. Voor de tweede keer in mijn leven en... vast nog niet de laatste keer. Bill kwam traag in me, niet omdat hij voorzichtig met me wou zijn zoals normaal wel, maar alleen omdat hij het geil vond om me hier zo te zien liggen lijden. Ik ademde zwaar door mijn neus en ik snikte luid. Mijn ogen had ik dicht, dit moest ik niet zien. "Emma, met je gejank ga je niet ver komen hoor. Wees nou eens een grote meid... Mijn grote meid." was Bill zijn enige antwoord en hij wreef zachtjes met z'n wijsvinger over mijn ogeleden. Het voelde eigenlijk wel goed aan want mijn ogen deden al pijn van het huilen. Plots was het muisstil in de kamer, op mijn zware ademen na was er geen geluid te horen. "Zo mag ik het zien schattie. Je kan het wel aan..." fluisterde hij en hij zette zich wat beter op me. Ik kneep mijn ogen steeds ietsje harder dicht toen Bill ook maar een beetje bewoog. Hij plaatste zijn rechterhand in m'n zij en de andere naast mijn hoofd op het kussen. Zo leunde hij over me heen. Hij sloot zijn ogen en even voelde ik helemaal niks meer... want Bill zat perfect stil. Zijn haar lag sluik langs zijn gezicht en hij had zijn ogen ontspannen dicht. Hij likte af en toe even aan zijn lippen wat erop wees dat hij aan 'vuile' dingen dacht. Plots opende hij zijn ogen en hij keek me bloedgeil aan. Ik werd er meteen bang van dus sloot ik meteen m'n ogen toen onze blikken elkaar iets te lang kruisten. Bill wreef nog even kort over mijn wang waarna hij begon te bewegen. Zijn kreunen vulde meteen de snijdende stilte op. Met zijn rechterhand streelde hij tijdens het bewegen mijn zij... Eerst begreep ik niet zo goed wat het moest want hij leek er niet geiler van te worden, maar na een tijd kreeg ik het door. Hij deed het om mij gerust te stellen, dat kon ik afleiden uit de bezorgde blikken die hij heel af en toe eens op mijn gezicht wierp. Even kwam er een warm gevoel in me op, hij gaf toch nog iets om me. Dat kleine warme gevoel verdween meteen want het tempo werd weer hoger. Ik werd gek van elke aanraking van bill en dat niet positief bedoeld! De pijn viel niet te negeren. Zowel mentaal als fysiek was ze te sterk. Ik keek Bill weer eens aan en ik zag de zweetdruppeltjes op zijn hoofd parelen. Zijn ogen waren nu gesloten en zijn mond hing een stukje open. Hij kreunde stilletjes, maar toch gemeend. Bij het zien van dit alles begon ik weer zwaarder te ademen, maar deze keer was het van pure woede. Ik begon me meteen terug in alle bochten te wringen die maar mogelijk waren als je handen op je rug gebonden waren. Bill opende gestoorde zijn ogen toen hij het voelde en hij nam zijn hand uit mijn zij. Hij zette hem op mijn schouder en hij duwde me hard tegen de matras. Hij ging ook een stuk harder bewegen en de pijn werd erger bij elke keer dat hij hard in me kwam. Ik voelde hoe zijn lichaam meer en meer begon op te spannen bij elke stoot en hij zette zijn nagels in mijn schouder. Alsof ik al niet genoeg pijn had! Met nog een harde stoot voelde ik hoe Bill klaar kwam, nog even ging hij door en langzaam, maar zeker werd zijn hoogtepunt hem teveel en hij viel stil. Moe en bezweet liet hij zijn lichaam op het mijne rusten. Ik voelde één van zijn handen zoeken naar het lint dat om mijn mond zat. Zonder te hoeven kijken, vond hij het en trok hij het naar beneden waardoor het nu om mijn nek zat. Ik snakte naar adem door mijn mond. Bill zijn hand porde in mijn zij en ik begreep wat hij bedoelde. Met het laaste beetje kracht in me duwde ik mijn beken naar voren zodat ook mijn rug van de matras kwam, Bill die op me lag, gaf natuurlijk met me mee. Hij prutste wat aan het zwarte bandje dat om mijn handen zat en ik voelde de druk die mijn handen samen duwde daarnet verdwijnen. Ik haalde meteen mijn armen vanonder mijn rug en ik liet me weer op de matras vallen. Bill ging van me af en hij ging naast me liggen. We lagen naast elkaar, op onze rug in Bill's bed. Niks meer te horen, zelf geen ademen. "Emma..." klonk een warme stem naast me. Moeilijk te geloven dat diezelfde stem daarnet zo koud en kil geklonken had... "Jah." piepte ik en ik hield het nu echt niet meer. Ik draaide me huilend om en ik nestelde me tegen Bill's naakte lichaam aan, maar het kon me nu even niet schelen dat hij naakt was. "Shhhtt." suste hij me en hij wreef over m'n rug. Dit was nou wat ik bedoelde! Niet moeilijk dat ik gehecht aan het geraakte. Hij was het altijd die er voor me was wanneer ik iemand nodig had...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.