Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » Don't give up on me baby.. » Hoofdstuk 1.

Don't give up on me baby..

30 jan 2011 - 22:50

291

0

210



Hoofdstuk 1.

Justin POV:
Ik ben op weg naar een onbewoond eiland. Ik heb echt eventjes genoeg van die gillende meiden en die paparazzi. Ik heb er best zin in. Heel ver voor me zie ik het eiland liggen. Het is al mooi vanaf hier. Ik zal er 2 maanden alleen zijn. Ik hoop natuurlijk wel dat ik het vol hou, maar Usher en mam zitten in het dichtstbijzijnde hotel. We komen steeds dichterbij en ik zie nu de palmbomen goed. Deze 2 maanden zou het heerlijk weer zijn, en de aapjes zijn er bijna niet op dat eiland. Ik heb er echt heeel veel zin in. Ik kijk achter me. Mam staat ook te genieten van alles om haar heen. Ik zie al waar hun heen gaan. Het is ook op een eiland, maar dan een dorpje. Toch hebben ze in dat dorpje een goed hotel. Usher heeft voor alles gezorgd, hij was ook aan een break toe.

Lynn POV:
Ik zit maar wat met het zand te spelen en ik loop mijn hutje in. Ik zit hier nu al 5 jaar, en ik begin me een beetje te vervelen. En hoe ik hier ben gekomen? Mijn ouders hebben me achtergelaten op 11 jarige leeftijd. Niemand is hier nog geweest, en ik heb ze nooit meer gezien. Stiekem hoop ik toch dat ik ooit word opgehaald, want het begint me te vervelen. Het is wel super mooi en zo, maar toch. Ik leef op fruit en zwemmen en nog een beetje lezen. Maar ik kan niet naar het dorp zwemmen, want midden in de zee zitten haaien. Ik kijk uit mijn huisje. Ik zie opeens een grote witte boot aankomen. Er staat een jongen op het dek. Vanaf hier ziet hij er niet verkeerd uit!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.