Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Zoute Liefde (TC) » *24*

Zoute Liefde (TC)

9 maart 2011 - 13:56

997

9

526



*24*

Sorry dat het zo lang duurde, ik heb het echt vreselijk druk met school...

Een enkele auto op de weg. Een taxi met op de achterbank twee slapende jongens. Ze zitten prakitisch op elkaar, lijken wel bang om elkaar los te laten. De een heeft een hersenschudding en een vers litteken op zijn heup, de ander heeft er een op zijn slaap en een gebroken sleutelbeen. Hun kleren en lichamen zitten onder de schrammen en het bloed, maar een glimlach zit op hun gezichten. De taxi stopt, de chauffeur maakt de jongens wakker. In de hal wordt de man betaald, de twee jongens strompelen verder door het hotel. Beide nemen ze in stilte een douche, het bloed, de stress en paniek wegspoelend, met het warme water mee het putje in. Met een glimlach die meer zegt dan duizend woorden, kruipen ze onder de lakens en vallen bijna onmiddelijk in slaap.

Bill
Met een vreselijke hoofdpijn word ik wakker. Heel voorzichtig open ik mijn ogen, maar sluit ze meteen weer door een steek in mijn hoofd. Ik kreun zachtjes terwijl ik de lakens over mijn hoofd trek.
“Wat is er?”¯ hoor ik gedempt naast me.
“Het licht.”¯
“Ow, juist, vergeten.”¯
Ik hoor Tom uit het bed kruipen en van het bed weglopen. Ik hoor dat hij de gordijnen sluit en dan weer naast me in het bed komt liggen. Een warme hand streelt mijn zij en gaat voorzichtig over het verband op mijn heup.
“Doet het nog pijn?”¯
“Een beetje.”¯
“Het spijt me dat ik je daarmee naartoe genomen heb.”¯
“Tom, daar kan jij toch niet aan doen.”¯ Hij zucht en ik kruip wat dichter naar hem toe.
“Heb je honger? We hebben van gisterenochtend al niets meer gegeten.”¯ Ik knik en ga rechtzitten.
Meteen krijg ik opnieuw een steek en laat me weer in mijn kussen neervallen. Te veel hoofdpijn.
“Blijf jij maar liggen, je moet rusten. Ik ga wel wat halen. Probeer nog wat te slapen, oke?”¯
Ik knik en sluit mijn ogen weer. Ik hoor hoe Tom zich aankleed en de kamer verlaat. De stilte is aangenaam, en hoewel mijn hoofdpijn niet erger kan, geniet ik nu. Niet lang, want al snel slaap ik weer.
Wanneer ik weer wakker word, voelt mijn hoofd al wat lichter aan en lukt het me om recht te zitten.
“Hoe gaar het?”¯ Ik kijk naast me en zie Tom naast me in het bed liggen.
“Beter.”¯ antwoord ik met een kleine glimlach. “Hoe laat is het?”¯
“Drie uur.”¯
“Moet je niet werken?”¯
“Nee, Ruby en Sapphire nemen mijn uren van vandaag en morgen over. Nog steeds honger?”¯
“Ja, wat heb je meegebracht?”¯ Tom kruip uit het bed en loopt naar de woonkamer.
Met een bord komt hij de kamer weer in en zet zich weer naast me neer.
“Ik hoop dat je graag fruit hebt?”¯
“Lekker.”¯ Ik wil een aardbei van het bord nemen, maar Tom slaat mijn hand weg.
Hij neemt de aardbei die ik nemen wou en houdt hem voor mijn neus. Ik open mijn mond en Tom duwt de aardbei naar binnen. Zo voert Tom me lachend het hele bord, natuurlijk niet zonder zelf ook een deel van het fruit op te eisen. Wanneer het bord leeg is, zet Tom het naast het bed op de grond en neemt me in zijn armen.
“Wat doen we vandaag?”¯
“Wat dacht je van gewoon in bed rusten?”¯
“Mag ik dan wel wat lezen, dokter Tom?”¯
“Daar moet je het licht voor aandoen, en dat wil je niet.”¯ Ik zucht.
“Wat kan ik dan doen?”¯
“Zal ik je voorlezen anders?”¯ Ik kijk hem raar aan. “Jij doet je ogen dicht zodat je geen last hebt van het licht, en als ik je voorlees, heb jij een verhaal en lees ik. Goed voor iedereen dus.”¯ Ik lach.
“Allez, nu gaan ze mij Geronimo Stilton voorlezen, hoe ver kan mijn niveau nog zakken?”¯ Tom port me in mijn buik en kruipt dan uit het bed.
Ik sluit mijn ogen alvast, maar wanneer ik de lichtschakelaar hoor, merk ik toch het licht.
“Gaat het zo?”¯
“Jaja, kom mij nu maar wat entertainen.”¯
“Is dat je enige eis? Geëntertaint worden? Want in dat geval ken ik nog wel enkele betere manieren dan Geronimo Stilton voor te lezen.”¯ Ookal zie ik het niet, ik weet gewoon die zin eindigde met een wnenkbrauwwiebel.
“Tohom, kom nu gewoon hier, zorg ervoor dat ik het warm krijg want het is koud, en lees mij dan dat boek voor!”¯ Ik hoor hem lachen en uiteindelijk doet hij htoch wat ik vraag.
Hij neemt me in zijn armen en slaat het boek open terwijl ik me tegen hem aan leg. Hij schraapt zijn keel en begint dan met voorlezen.
“Ik stapte aan boord van het vliegtuig. Ik zat net toen ik een zacht stemmetje hoorde piepen: 'Oh!' Ik draaide me om en zag een stewardess met grijze vacht, lange spitse snuit en gepoederde snorharen.”¯
“What the fuck, gepoederde snorharen?!”¯
“Zwijgen jij, ik vind dit verhaal leuk.”¯ Een grijns verschijnt op mijn gezicht en Tom leest verder. “Haar blonde haren waren getoupeerd. Ze had lange valse wimpers, haar wangen waren rood van de rouge en ze had lange, gelakte nagels. Er staken twee kromme pootjes onder een minirokje uit. Haar pootje had ze in gele schoenen met idioot hoge hakken gestoken.”¯
“Volgens mij is die muis gewoon een hoer.”¯
“Een lelijke dan toch, je zou die tekening hier eens moeten zien. Ze hadden jou beter getekend.”¯
“Ik ben geen muis, en ik draag geen gele schoenen met hoge hakken!”¯ Hij lacht kort en leest dan weer verder.
“Ik zg dat ze een geparfumeerd kanten zakdoekje liet vallen. Ik stond snel op om het te pakken. Met een galante buiging en een pootkusje gaf ik haar het zakdoekje terug. 'Tot uw dienst, juffrouw!' Zij kirde: 'Oh! U bent een echte gentlemuis!'”¯
“Oke, stop, dan gaat echt veel te ver onder mijn niveau!”¯
“Sorry hoor, maar die boeken van jou ga ik je echt niet voorlezen.”¯
“Moet ook niet, ik ken ze zo goed als van buiten.”¯ Ik hoor dat hij het boek dichtslaat en voel dat hij zijn arm opnieuw om me heen slaat.
“Geen wonder dat jij een herenschudding hebt. Misschien moet je gewoon nog wat slapen.”¯
Ik knik, maar betwijfel het of ik wel kan slapen met die enge muis in mijn gedachten.

[reacties??]


Reacties:

1 2

Starliight
Starliight zei op 2 jan 2014 - 23:04:


gaiathegoth
gaiathegoth zei op 1 aug 2011 - 1:20:
wanneer ga je verder je hebt al heel lang niet gepost
het is zo'n leuk verhaal <333
snel verder
xxx


Kaulitz
Kaulitz zei op 16 mei 2011 - 20:34:
Hahaha ;p Ik zou dat ook niet kunnen , om een boek te lezen dat een laag niveau heeft... ;s Ik lees heel graag verhalen, en wanneer ik me in een boek duik, kan je me er niet van weg halen.
EN NU BEVEEL IK JE OM VERDER TE GAAN! x


NaomiLove
NaomiLove zei op 6 feb 2011 - 16:35:
aah wat lief
snel weer verder
love your story


Freaking
Freaking zei op 3 feb 2011 - 14:05:
aaah, dat is lieeef <33