Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Hold on. » ~1

Hold on.

1 feb 2011 - 21:10

496

1

205



~1

Naam: Demi Leeftijd: 15, bijna 16 Broer: Peter Land: Nederland. Stad: Den haag Favo muziek: Demi Lovato, Miley Cyrus. Best Friends: Vanessa, Lianne. ----------------------------------------- Demi,ouders en broer zijn op vakantie in Bahama's, op dit moment.

''Ik wil niet zwemmen man! Laat me met rust!'' Schreeuw ik zowat als mijn broer me mee probeert te trekken. ''Je gaat wel mee.'' Zegt hij droog. Ik gooi er een paar scheldwoorden uit en pak mijn bikini. We lopen naar het zwembad en we gaan de kleedkamers in. Ik doe snel mijn bikini aan en spring snel het zwembad in naast mijn broer. ''Serieus, Ik wil niet zwemmen. Ik ga je echt afmaken.'' Sis ik. Hij knikt en ik zwem koppie-onder door het zwembad. Als ik naar links kijk raak ik iemand zijn hoofd. Ik ga snel omhoog en diegene ook. ''Sorry!'' Zeg ik kuchend. ''No, I'm sorry!'' Zegt de jongen met een Amerikaans accent. Ik glimlach en knik. Ik ga weer verder met zwemmen en na een kwartier ga ik op de kant zitten. ''Hi!'' Zegt de jongen,waar ik daarnet tegen zwom. ''Hi.'' Zeg ik een beetje droog. Hij heeft een sixpack en heel schattig haar. Ik glimlach en hij zegt:''I'm Joseph, But call me Joe.'' Ik knik en zeg:''I'm Demi.'' Hij knikt ook en zegt:''Cool. You've got exactly the same name as a good friend of mine, Demi Lovato.'' Ik kijk op en zeg:''Cute boy with a sixpack and the awesome hair say WHAATTT?'' Hij grinnikt en zegt:''I live in Los Angeles and i'm Joe Jonas. I'm a member of the band, The Jonas Brothers. Are you a fan of Demi Lovato?'' Mijn mond valt open en ik zeg:''No way! I like you guys, but not a huge fan. I'm a reeaallllyyyyy big fan of Demi Lovato.'' Hij lacht en knikt weer. ''So, Where are you from?'' Vraagt hij. ''I'm from the freakin' boring Holland.'' Hij knikt en zegt:''I love Holland! It's beautiful there.'' Ik schudt mijn hoofd en zeg:''It's terrible. It's so boring. It's full of birds and creepy people and bad smelling cheese.'' Hij lacht en zegt:''But still,it's beautiful.'' Ik grinnik en staar voor me uit. We praten nog een halfuur verder,tot hij weg moet. Ik loop glimlachend naar me broer en we lopen samen naar de kleedkamers, om ons weer om te kleden. Ik doe alles glimlachend, al weet ik niet waarom,en kan niet meer stoppen met het denken aan Joe. Ik doe mijn joggingbroek aan en een t-shirtje. Ik loop door het hotel, op weg naar buiten,bij het basketbalveldje, dat is ongeveer het coolste wat hier is. Ik richt op de basket en schiet hem er in één keer in. ''That's pretty impressive.'' Hoor ik iemand zeggen. Ik kijk om en zie Joe staan, dit keer (helaas) met kleren. Met zijn broers erachter.''Hi!'' Zeg ik met een bigsmile. Ze komen op me aflopen en Joe zegt:''This is my brothers Kevin,and my younger bro, Nick.Nick, Kevin, This is Demi.'' Ik geef ze een hand en begroet ze. ''Can we play with you?'' Vraagt Nick. Ik knik en geef Joe de bal. We spelen een halfuur en we gaan dan weer terug naar de hotelkamer. Wat is die Joe toch cute!


Reacties:


bonita105
bonita105 zei op 2 feb 2011 - 8:54:
verder en waarschuw me op een nieuw hoofdstuk