Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » I found you again! But do you know me and do you want me so bad like past? (Nick Jonas) » 1. Proloog

I found you again! But do you know me and do you want me so bad like past? (Nick Jonas)

1 feb 2011 - 22:17

259

1

161



1. Proloog

Mijn eerste story op FanFic. Hope You Like It!!<3 Enjoy!

Naam: Yasmine Eline Amila Ciara Lovato.
Leeftijd: 15 bijna 16.
Verjaardag: 20 September
School: Mercy Meisjes school voor speciale talenten.
Hobby's: Zingen, Dansen, Acteren, Paardrijden, Shoppen.
Like's: Demi Lovato (haar nicht), The Jonas Brothers, Taylor Swift, Jhonny Depp, Mary, Sofie.
Doesn't like's: Justin Bieber, Ana, Lana, Fontana (The A Girls (spreek je uit als The E Girls) )
Extra's: Ze is het nichtje van Demi Lovato niemand weet het van haar. Ze zegt vaak dat het gewoon toeval is. Ze is goed in zingen, dansen en acteren zelf heeft ze er niet zo veel vertrouwen in. Ze is erg verlegen tegen de buiten wereld maar bij haar vriendinnen is ze een wild beest gaat ze helemaal los en heel erg hyper. Ze mist Amerika heel erg.

6 Jaar geleden.

"Mam, ik wil niet naar Nederland!! Ik wil hier blijven bij Nick en Joe en Kevin!!" huil ik. Ik zit op de grond om te smeken of ik hier kan blijven. Mijn ouders vonden het nodig om eens ergens anders te gaan wonen en neit hier in Amerika, nee, in Nederland. "Laat me dan afscheid van hun nemen ze verdienen het gewoon ik ken ze al vanaf baby af aan. "Nee, er is geen tijd meer voor. We moeten over 2 uur in het vliegtuig zitten en jij moet je spullen nog inladen. Geen discussie meer mogelijk had je er maar eerder mee mogen komen. Maar ik krijg het vanochtend om 6 uur te horen het is gewoon niet eerlijk." "Nee het leven is ook niet eerlijk en nu op schieten of je komt mee zonder spullen." 'Ja, mam."


Reacties:


SecretGarden
SecretGarden zei op 2 feb 2011 - 7:58: