Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Hold on. » ~2

Hold on.

2 feb 2011 - 20:08

179

0

175



~2

-effe een korte!-

''So.. How old are you?'' Vraagt Joe als we op een terras zitten. ''I'm 15, almost 16. Well, i'm sixteen in a week!'' Hij lacht en knikt. ''How old are you?'' Vraag ik. ''I'm 22.'' Ik knik en kijk naar de lucht. Het is super mooi. Het is zonsondergang, zowat het mooiste wat hier is. ''How long are you staying here?'' Vraagt Joe na een tijdje. ''Actually...I'm leaving tomorrow morning.'' Hij kijkt op en knikt dan met een bedroefd gezicht. ''Gimme your phone.'' Zegt hij dan. Ik knik verbaasd en hij klooit er wat mee. Ik glimlach als hij hem eindelijk teruggeeft. Ik kijk naar van alles en zie dan dat hij z'n nummer heeft neergezet. Ik glimlach en ik wordt geroepen door mijn broer. ''Demi!Kom!We moeten slapen!'' Ik zucht en knik dan. ''You gotta go?'' Vraagt Joe. Ik knik en sta op. ''Bye Joe. These 2 days were great!'' Zeg ik met een bedroefd gezicht. ''Bye Demi. Ditto!'' Ik glimlach en hug hem voor de laatste keer. Ik loop naar mijn kamer en ga slapen, dromend over Joe.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.