Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » DMG Toevallige Liefde » DMG Toevallige Liefde hf 5

DMG Toevallige Liefde

20 jan 2009 - 23:02

426

0

198



DMG Toevallige Liefde hf 5

Na het eten gaat Riddhima naar haar kamer achter de computer en Gaat kijken of er wat te beleven valt. Ze logt in als : Miss Beau

Armaan ziet een Venster: Miss Beaut, Hast Just logged in. Hij klikt op haar naam en begint te Chatten:

Mr. Cool
Heey Miss Beauty….

Miss Beaut.
Hey Mr. Cool.

Mr. Cool
Een fijne dag gehad?

Miss Beaut
Heey Ja dank jawel..en jij ?

Mr. Cool
Ja ook wel, Alleen ik was te laat. En ik was een paar keer verrast

Miss Beaut
Hmm. Interessant vertel verder…

Mr. Cool
Ik had vandaag iemand ontmoet en we hadden zeg maar veel gemeen…

Riddhima Dacht na: Hoe kan dat , zij heeft precies het zelfde meegemaakt…

Miss Beaut:
Toevallig ik ook..

Mr. Cool
Jij ook al zoveel toevallig, en toevallig dit…ik word gek weetje…

Miss Beaut
Je wilt niet weten, trouwens nog leuke mensen ontmoet?

Mr. Cool
Ja wel een meisje, Simpel maar ze lijkt me wel aardig jij?

Miss Beaut
Simpel? Simpel is altijd de beste …Ja een jonge, hij was een vriend van een vriend van mijn vriendin ..ingewikkeld maar laat maar.. Nog plannen?

Mr. Cool
Simpel is de best ja… Jij ook,,Toevallig,, Haha.. Oke. Maar Miss Beaut. Ik moet gaan..
Spreek je later oke. Fijne avond.!

Miss Beaut :
Fijne avond, spreek je later!

Mr. Cool Has left the chatroom



Riddhima bleef nog op de computer en ging even douchen en slapen, ze lag in bed en dacht wat er allemaal gebeurd was vandaag, Zo veel gemeen had ze met Armaan. Kan niet en hoeveel toevallige dingen gebeuren er nou in de wereld.. Dit is niet allemaal toevallig? Haar auto , Zelfde BMW als Armaan, Ze hebben zelfde favoriete eten, Ze hebben de zelfde kluisjes …Is dit een teken …Ze blijft denken totdat ze in slaap valt.

Armaan gaat naar Haar even basketballen , en neemt een douche en gaat slapen.
Voor dat hij in slaap valt, Dacht hij nog aan Riddhima. Ze was aardig, Maar een beetje raar gevoel had hij… Waarom, Hadden zij alles Gemeen? Hoe kan dit? En na een tijdje viel hij in slaap

GOED MORGEN, vandaag word het een zonnige dag een beetje bui in de avond maar voor de rest zal het een prachtig weer worden… En nu krijgt u een liedje om wakker te worden van, Duffy Ge.….Riddhima zet het Wekker radio uit en gaat douchen ze ziet nog steeds dat Sapna slaapt maakt haar wakker en zegt dat het te laat is ze gelooft het niet zoals de vorige keer, Maar deze keer zet ze de wekker voor haar neus dan pas word ze wakker. Riddhima zo laat waarom maak je me zo laat wakker schreeuw Sapna als ze de douche instap. Riddhima lacht en vertrekt.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.