Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Best friends are Forever » 3.2: The Meeting (Amorey)

Best friends are Forever

24 feb 2011 - 14:00

326

5

300



3.2: The Meeting (Amorey)

De ontmoeting, deel 2 vanuit Amorey

Amoreys POV
Ik zuchte de trap leek te leiden naar de hel. Ik moest mezelf vermannen.
Mijn ademhaling ging sneller, mijn handen voelden trillend aan.
Alweer had ik zoals gewoonlijk niets gegeten en voelde mijn hongerige lichaam koud worden. De trapleuning was erg nuttig, want als ik die niet vasthad was ik waarschijnlijk al gevallen.
Opeens zag ik drie meisjes naar me staren toen ik zichtbaar aan de laatste trede stond. 'Euhm hey,' mompelde ik een beetje verbaasd.
De meisjes bleven me aankijken terwijl de huisdame verder in de keuken stond. Ik had nogal een kort geheugen en herinnerde me de naam niet eens meer. Een meisje met lang grof krullend bruin haar stond op. 'Hallo, ik ben Jennifer Lauren Collins,' zei ze op een nogal onzekere toon en schudde mijn hand. Als verlamd glimlachte ik terug en liep naar het meisje naast haar.
Ook zij stond recht en gaf me een vriendelijke glimlach en een hand.
'Laila Cortéz,' glimlachte het meisje met de bijna zwarte haren en de lichtbruine huid. Ik liep naar het laatste meisje toe en schudde haar hand.
Het meisje zag er verlegen uit maar ik dacht wel dat ze meer lef had als je haar beter ging leren kennen. 'Hayden Noah Jones,' glimlachte ze.
Ik ging keurig naast Jennifer zitten, 'Ik stel mezelf even voor ik ben Amorey Greece en kom net als jullie in Forks studeren,' lachte ik.
Ik voelde me al wat ontspannender. 'Welkom alvast,' glimlachte het meisje die ik laatste gegroet had die Hayden heette.
We begonnen langzaam aan te praten over onze jeugd en over de kleinste details die we meegemaakt hadden. 'Waar hou je nog van?' vroeg Jennifer.
Ik glimlachte, alsof ik trots was op die vraag. 'Ik ben van Australische afkomst en ben dol op surfen,' glimlachte ik toen een roze blos mijn wangen kleurde.
De anderen lachten mee. 'Ik wil dat wel leren,' lachte het meisje met de zwarte haren waarvan ik ookal de naam kwijt was.
Ik genoot van het gezelschap, alles bleek nog mee te vallen.


Reacties:


V0nneke
V0nneke zei op 6 feb 2011 - 15:12:
Leuk


Reactiongirl
Reactiongirl zei op 5 feb 2011 - 21:20:
Leukk


realMe
realMe zei op 5 feb 2011 - 19:36:
oeh surfen, dat wil ik ook wel, maar ja, dat zal niet gaan

goed geschreven


wordslover
wordslover zei op 5 feb 2011 - 19:28:
Ik hou van je hoofdstuuuuk
Echt super

<3


JeRiNo
JeRiNo zei op 5 feb 2011 - 19:18:
Goed gedaan, meid
Hij is echt leuk

xxx