Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Hold on. » ~3

Hold on.

5 feb 2011 - 20:47

256

0

153



~3

Jippie,Weer op school,Denk ik terwijl ik mijn fiets op slot doe. Ik kan niet stoppen met het denken aan Joe. ''Joe.Joe.Joe.Joe.Joe.Joe.Joe.Joe.'' Denk ik de hele tijd, en dan nog 1000 keer meer. De afgelopen week hebben we elke dag wel met elkaar gebeld. Hij belde me 's avonds op, en dan was het bij hem ochtend/middag, best grappig, dat tijdsverschil. Als ik de trap oploop,naar mijn lokaal kom ik Vanessa tegen. ''Ha meis!'' Zeg ik als ze me hugt. ''Hey!'' Zegt ze terug. We lopen het lokaal in ,en beseffen dat we te vroeg zijn, want we zijn de enigen in het lokaal. ''Hoe was je vakantie?'' Vraagt ze. ''GE-WEL-DIG!Ik heb zo'n superleuke jongen ontmoet, Joe Jonas. HIJ KENT DEMI LOVATO!'' Roep ik enthousiast. ''JOE.FREAKIN.JONAS?'' Zegt ze met een verbaasde blik. ''Ja. Van de Jonas Brothers!'' Ze kijkt me aan met grote ogen en zegt:''WOOOOOOOW. IK VIND HET ZOO HOT!!!!!!!Maar Nick en Kev ook.'' Gilt ze. Ik lach en zeg:'''Die heb ik ook ontmoet. Ik ontmoette Joe in het zwembad, en toen gingen we praten, maar 2 dagen later moest ik weg, dus dat was best kut.'' Ze knikt en ik vraag hoe het bij haar was. ''Kroatie was ook wel cool, weinig leuke jongens, geen Joe ofzo, en, veel dingen gezien...'' Was haar korte antwoord. Ik knik en glimlach dan. Dan klinkt de bel en komt de lerares binnenlopen ,en de leerlingen achter haar. Ze zijn niet veel veranderd. Ik heb best wel zin in dit jaar, nieuw jaar, nieuwe kansen, en vooral: LAATSTE JAAR!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.