Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » reclame:D » I dream about you all the time. {proloog}

reclame:D

2 okt 2008 - 18:30

183

0

173



I dream about you all the time. {proloog}

Ik kijk naar mijn schrift en probeer de opmerkingen die naar mijn hoofd worden gegooid te negeren. Alleen, dat lukt niet echt. Ik snap het niet! Waarom kunnen ze me niet gewoon accepteren zoals ik ben?! Ik ga hen toch ook niet voor gek zetten omdat ze fan zijn van Ali B of Yes-R? Ik snap het gewoon niet, waarom moeten ze mij hebben? Omdat ik nou toevallig de enige Tokio Hotel fan op deze school ben?

De cijfers en lettertjes in het wiskundeboek vormen en waas voor mijn ogen. Weer die verdomde tranen! Ik moet sterk zijn!

"Ach, moet je kijken. Onze lieve Ismay moet huilen. Boehoehoe." Snerpt de stem van William door het lokaal. Er wordt gelachen om zijn opmerking. Niemand die mijn kant kiest. Ik sta er alleen voor. Mijn ouders denken dat ik populair ben, en de leraren hebben niks door al staan ze er nog met hun neus bovenop. Ik heb weleens gedacht aan zelfmoord. Maar dat lost niks op. Dan zullen ze alleen maar harder lachen.



I hold my breath, as this life starts to take it toll.

door: Monkeyrain

http://www.quizlet.nl/quiz/168247/i-dream-about-you-all-the-time-proloog/results.php


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.