Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Muse » You » Me - 11

You

19 maart 2011 - 16:07

338

1

305



Me - 11

Hier is een kort deel omdat ik straks wegga. Hier is de link naar een filmpje van mij: http://www.youtube.com/watch?v=_Mu8L_Zte9M Enjoy :)

Onder het eten lachten en praatten we heel veel met elkaar. We bespraken alle grappige Muse momenten en wat bleek: ik kende er meer dan Matt zelf.
Het eten was heel erg lekker. Nooit geweten dat Kate zo goed kon koken.
'What are we going to do next?' vroeg Dominic.
Niemand wist iets. We dachten heel lang na, en uiteindelijk zei Chris dan: 'Let's walk around in the city.'
Dat vonden we een goed plan. Dus even later vertrokken Dom, Chris, Matt en ik naar de stad.
We haalden een ijsje en gingen binnen bij een aantal winkels. Dom kocht een leren jasje dat hij mooi scheen te vinden, Matt kocht een paar groene All Stars, Chris kocht een nieuwe spijkerbroek en ik besloot nog heel veel witte All Stars te kopen om alle albums na te kunnen maken. Daarbij kocht ik textielstiften, een spuitbus voor je schoenen (zodat die stiften er niet zo snel af gaan) en wat kleding, aangezien mijn koffer mee terug was gegaan naar NL.
Weer terug thuis ging ik gelijk aan het werk met mijn aanstaande Showbiz gympen. Matt keek er bewonderend naar en vroeg af en toe hoe ik iets deed. Ik legde het hem vrolijk uit en na een klein uur vol met precies werk had ik er nog een paar Muse gympen bij. Chris en Dom kwamen het eindresultaat bekijken en vroegen ook wat dingen, bijvoorbeeld waar ik dat heb geleerd.
Omdat het al laat was besloot ik de schoenen weg te zetten en morgen nog wat nieuwe te maken.
'You can sleep in the spare room,' zei Kate tegen me. 'I will show you where it is.'
Het was helemaal op de zolder, pal naast de opnamestudio. Ik kon mijn nieuwe kleding in een kast hangen en er stond een comfortabele bedbank.
'Thanks,' bedankte ik Kate.
'Good night,' zei ze.
Ze ging terug naar beneden. Ik begon alvast mijn kleding op te hangen en mijn schoenen neer te zetten. Toen ik daarmee klaar was, trok ik mijn nieuwe pyjama aan en plofte neer op het bed.
Alleen ik kon niet slapen.


Reacties:


dobbyenwinky
dobbyenwinky zei op 6 feb 2011 - 17:16:
Hoe stoer is dí¡t?!
Eten met Muse, Logeren (aaah!) bij Muse. Dat klinkt echt zoo cool, ik zou nooit meer daar weg willen.
Je verhaal is heel blij

Oeh... ik heb echt in het volgende stukje