Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering) » Natasha je bent gek!

Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering)

6 feb 2011 - 19:55

513

0

250



Natasha je bent gek!

Saki pov.
Ik liep weer over straat wachtend op een teken van de meisjes. Waar zouden die meisjes nou toch zitten? Ze zouden zeker ergens heen gaan waar de jongens nooit op zouden rekenen. Ik hoorde wat geschreeuw en ik zag een hele hoop tokio hotel fans staan. Natuurlijk!! Die meiden verstopten zich vlak onder onze neus en we keken er gewoon over. Ik liep driftig door alle meisjes heen opzoek naar onze meisjes. Sommigen herkenden mij en vroegen of ik ze in contact kon brengen met de jongen van Tokio hotel, maar ik negeerde hun. Daar ergens in het midden van de groep zag ik ze op de grond zitten. Ze hadden met alcohol-stift de namen van de jongens op hun lichaam geschreven om niet op te vallen. Slimme meiden! Toen ze mij zagen stonden ze meteen op, "Geweldig, ik heb jullie! Kom mee." zei ik vluchtig. Ik wou zo snel mogelijk terug naar de jongens, ze zouden me ontvangen als een held! Misschien kreeg ik wel opslag. Ik nam Natasha's arm, maar ze spartelde tegen. Ik keek haar geïriteerd aan. "Laat me toch los!" zei ze en ze keek bang om zich heen. "Je moet terug naar Tom." fluisterde ik zodat de andere meisjes het niet zouden horen. "Nooit!" schreeuwde ze en ze wou me in m'n gevoelige plek schoppen, maar ik had haar door en ontweek het behendig. "Neen, Natasha. Je kunt kiezen, of je gaat vrijwillig mee zodat ik tegen Tom kan zeggen dat je braaf was en dan is je straf niet zo hard. Of je gaat niet vrijwillig mee, doet lastig en ik zeg dat tegen Tom... Oh, en dan is je straf veel erger." Ze twijfelde even, maar toen keek ze me vastberaden aan. "Oké, ik kan Emma zowieso niet alleen achterlaten bij jullie weirdo's." zei ze en ze kwam naast me staan. We keken Ellie vragend aan. "Natasha je bent gek! Kom we springen die bende meiden in en we zijn hier weg." zei ze, ik nam Natasha bij haar arm zodat ze er zeker niet vandoor zou gaan. Natasha schudde haar hoofd, "Denk aan Emma." zei ze vol liefde in haar stem. God, hoeveel gaven ze om dat klein scharminkel van Bill? "Je hebt vast gelijk. Emma is daar helemaal alleen." zei Ellie uiteindelijk en ze kwam ook bij ons staan. "Goede keuze, geloof me. Ik hoorde Tom gisteren al aan Bill vragen of hij Emma eens mocht lenen." zei ik sluw. Ik kon het niet laten om ze toch even te plagen. We liepen het publiek uit en ik liep meteen weer richting de tourbus die nog steeds voor het winkelcentrum stond. Ik hoorde hoe Natasha vastgegrepen werd door een andere bodyguard, het was Aki. "Laat me los idioot!" riep ze meteen kwaad. Na een tijdje sloeg ik de hoek om en ik zag de jongens voor de tourbus staan. "Jongens, kijk eens wat ik voor jullie heb." riep ik toch met een beetje ego in m'n stem. Ze keken m'n kant uit en ik zag dat er een lachje op hun gezicht sprong...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.