Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Hetalia: Axis Powers » Gakuen Hetalia! » 012

Gakuen Hetalia!

7 feb 2011 - 9:21

613

0

300



012

World is Mine - Hatsune Miku: http://www.youtube.com/watch?v=EuJ6UR_pD5s

Ik hoorde Feliks buiten het gordijn vertellen dat hij een verassing had, en mijn benen begonnen te trillen. Ik ademde diep in. en uit. en weer in. Ik werd iets rustiger en sloot mijn ogen. Mijn hart klopte in mijn keel, zo voelde het. Toen het gordijn openging zag ik al mijn dierbare vrienden en klasgenoten, en mijn 2 neefjes.

Wat?
Mijn twee neefjes!?

ik had geen tijd om goed na te denken want de muziek begon en ik moest dus gaan zingen. Ik zong de tekst onzeker en iets te zacht, maar het ging beter toen Mijn neefjes en Feliks me een warme glimlach gaven, en de anderen enthousiast begonnen te klappen.

Sekai de ichi-ban OHIME-SAMA
Sou-yu atsukai KOKORO-ete
Yone

Sono-ichi
Itsumo to chigau kami-gata ni kiga-tsuku koto
Sono-ni
Chanto kutsu made mirukoto, ii ne?
Sono-san
Watashi no hito-koto niwa mittsu no kotoba de henji suru koto
Wakatta ra migite ga orusu nanowo nantoka-site!

Betsuni wagamama nante itte nain-dakara
Kimi ni KOKORO kara omotte hoshii no KAWAII tte

Sekai de ichi-ban OHIME-SAMA
Kiga-tsuite ne e ne e
Mataseru nante rongai yo
Watashi wo dare-dato omotte runo?
Mou! nan-daka amai-mono ga tabetai!
Ima suguni yo?

Oh, check one two... Ahhhhhh!

Ketten? KAWAII no machigai desho
Monku wa yurushi-masen no
Anone? watashi no hanashi chanto kiiteru? chottoo...
A, soreto ne? shiroi Ouma-san kimatte-ru desho?
Mukae ni kite
Wakatta-ra kashi-zuite tewo totte "OHIME-SAMA"tte

Betsu ni wagamama nante itte nain dakara
Demo ne sukoshi kurai shikatte kuretatte iino yo?

Sekai de watashi dakeno OUJI-SAMA
Kiga tsuite hora hora
Otete ga aite masu
Mukuchi de buaiso na OUJI-SAMA
Mou, dousite? kiga tsuite yo hayaku
Zettai kimi wa wakatte nai!... wakatte nai wa...

Ichigo no notta Shortcake
Kodawari tamago no torokeru pudding
Minna, minna gaman shimasu
Wagamama na ko dato omowa-nai de
Watashi datte yareba-dekiru mon
Atode koukai suru wayo

Touzen desu! datte watashi wa
Sekai de ichi-ban OHIME-SAMA
Chanto mitete yone dokoka ni icchau yo?
Fui-ni dakishime-rareta kyuuni sonna eh?
"HIKARERU abunai yo"sou-itte soppo muku kimi
... kocchi noga ABUNAI wayo

Hey Baby

Ik eindigde het nummer en voelde hele erge schaamte opkomen, ik werd rood en mijn benen begonnen weer te trillen. ’Go Mei!’ hoorde ik enkele klasgenoten roepen, ze schreeuwden mijn naam en gaven een groot applaus. Ik boog lichtjes voorover en liep langzaam van het podium af met een onzekere glimlach. Achter het gordijn vlogen er twee gedaantes in mijn armen. ‘Mijn kleine Mei-mei Da-ze!’ riep een bekende stem. Een hele bekende stem, die ik lang niet had gehoord.

’Oh mijn god! Xiang! Yong soo!’ riep ik naar mijn twee neefjes. Ik omhelsde ze vrolijk. ‘Wat komen jullie hier in godsnaam doen!’ riep ik naar ze. Yong soo pruilde. ‘Ben je niet blij om ons te zien, da-ze?!’ vroeg hij beledigd. ‘Jawel maar, waarom zijn jullie hier? moeten jullie niet werken?’ vroeg ik. Ik en mijn neefjes moesten vanaf onze 12de werken omdat onze families het geld nodig hadden, maar inplaats van te werken mocht ik naar school, maar mijn neefjes niet.

’We zijn jou nieuwe klasgenoten’ zei Xiao. Xiao was altijd rustig en eerlijk, bijna het tegenovergestelde van Yong soo. Yong soo was altijd hyper. ’E-echt! Je maakt geen grapje hé?’ riep ik vrolijk. Yong soo schudde zijn hoofd en ik omhelsde hem. Even later kwam Lili ook van het podium af nadat ze haar nummer had gezongen. ‘Xiao? Yong Soo?’ zei ze verward. Lili kende hen ook, omdat ze bijna elke dag bij mij thuis was en hun daar ook wel eens waren. ’De enige echte Da-ze!’ zei Yong soo. ’Ze komen bij ons in de klas!’ zei ik blij. Een blonde waas kwam aangerend en kwam hijgend voor onze voeten tot stilstand. ’M-mei, Lili, jullie moeten weer op, voor jullie duet nummer’ zei hij uitgeput. ’Oh shit, bijna vergeten! Sorry Feliks, mijn neefjes zijn hier dus ik lette niet op de tijd...’ zei ik. Hij knikte en duwde ons beiden weer op het podium.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.