Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » All Time Low » Lost in Stereo ~All Time Low [afgelopen] » Chapter Sixteen

Lost in Stereo ~All Time Low [afgelopen]

7 feb 2011 - 9:22

1053

3

342



Chapter Sixteen

Het langverwachtte hoofdstuk... Wie is toch die onbekende POV??? Noujaaa, gewoon lezen, en dan kom je er wel achter En zet een leuke reactie neer, hè? *hinthint* Hierna komen trouwens nog twee hoofstukken, en daarna nog een vervolgverhaal. MAAR, ik ben daarmee nog niet zo ver, dus ik heb geen idee hoe dat nog zal gaan lopen. Ik zie wel ;)

Pov Melody
We gaan het podium weer af, en ik wens de jongens succes. De laatste tijd laat ik Joyce eerst douchen, en daarna ga ik wel. ‘Ga maar vast, ik blijf naar hun concert kijken!’ Zeg ik. Joyce knikt en loopt weg. Stella blijft bij me staan. Ik zucht en ik kijk naar de jongens, die het podium op gaan. De jongens gaan daar staan, en pakken hun instrumenten. Ze doen alleen nog niets. Ik snap er echt niets van. Alex zet een stap naar voren. Ik kan precies horen en zien wat ze zeggen en doen. ‘Ik wil, voor we beginnen, even wat zeggen. Ik weet dat jullie fan van ons zijn. Ik weet dat jullie allemaal gek op ons zijn, graag willen dat een van ons verliefd op jullie word, enzovoorts. Maar ik moet jullie teleurstellen. Aan het begin van deze tour gingen we kennis maken met de band waarmee we op tour gingen. Dat waren de Black Tigers, die zagen jullie net. We gingen toen ’s avonds uit eten in een restaurant. Ik kwam daar binnen, en ik was gelijk verliefd. De hele tour kon ik niets anders doen dan aan haar denken, maar in plaats van dat ik aardig tegen haar was… heb ik me de hele tijd arrogant, asociaal en egoïstisch gedragen. Ik wil alleen even zeggen… Melody, ik hou van je…’ Toen Alex de laatste zinnen uitsprak, werd de hele zaal stil, inclusief ik. Ik sta helemaal strak daar. Alex draait zich om en kijkt me aan. ‘Even voor de fans, ze staat daar.’ En hij wijst naar me. Stella geeft me zachtjes een duwtje in mijn rug, en ik ren het podium op. Ik vlieg Alex om zijn nek en ik verberg snikkend mijn gezicht in zijn nek. Alex prikt me zachtjes in mijn zij, zodat ik hem aankijk. Dan geeft hij me zacht een kus. ‘Ik moet nu verder met het concert, tot zo!’ Zegt hij en ik loop het podium weer af. Ondertussen steekt Zack zijn duim naar me op. Ik glimlach naar hem en zodra ik backstage ben vliegt Stella me om mijn nek. 'Gefeliciteerd, meid!' Zegt ze vrolijk en ik knuffel haar. Joyce komt aangelopen. 'Heb ik wat gemist?' 'Legt Stella wel even uit, ik ga douchen.'

Voor het eerst kan ik niet wachten tot de jongens van het podium af komen. Ik heb al gedoucht en ik sta ondertussen te wachten met de rest van de band. Dan komt naar ons toegelopen. ‘Jullie gaan alvast naar de tourbus, en naar bed toe. En ik wil jullie niet meer horen of zien!’ Ik snap niet waar de plotselinge uitbarsting vandaan komt en ik kijk naar Stella. Zij kijkt mij aan en dan kijken we naar Dan. ‘Waarom?’ Vraagt Joyce. ‘Omdat ik dat zeg, en we willen snel weg, dus het heeft geen zin als we zodadelijk nog weer handtekeningen moeten uitdelen en zo. Ik laat de jongens ook één voor een weggaan, en zodra de jongens in de bus zitten laat ik de fans pas gaan. Dus jullie gaan níº naar de bus, in bed liggen en ik wil jullie echt niet meer horen want ik ben zelf ook moe!’ Zegt hij boos. We schrikken van de uitbarsting en we rennen snel naar buiten, en we gaan de bus in. Ik doe snel mijn slaapshirt aan en ik klim in mijn bed. ‘Ik snap het echt niet!’ Zegt Marinde. Ik zucht eens. ‘Ik snap er zelf ook niets van, maar ik snap ook dat Melody nu naar Alex wil…’ Zegt Joyce. Ik grinnik. ‘Ja, dat kan je wel zeggen ja.’ Ik zucht. Ik hoor dat Stella uit bed komen. ‘Stella, wat doe je?’ Vraag ik. ‘Niets, even wat pakken…’ Zegt ze en ze kruipt snel weer in bed. ‘Oké, het zal.’

Uiteindelijk hoor ik ook de jongens binnen komen. Zij zijn ook niet zo blij met de actie van de managers. ‘Jongens, drink nog even wat, Alex, kom eens even hier!’ Hoor ik Keith zeggen. Jack, Zack en Rian lopen naar voren toe, naar het keukentje en pakken wat te drinken. ‘Wat was dat voor actie?’ Zegt Keith tegen Alex. Hij zucht. ‘Ik moest het gewoon doen. Dat was de enigste manier om het haar te vertellen dat ze het zou geloven. Ik kon niet anders! Ik hou van haar, Keith!’ Zegt hij. Ik hoor Keith zuchten. ‘Ik ben er geen voorstander van. Dit kan niet, Alex! Ik wil dat je haar zegt dat je een grapje maakte en dat je het niet meende.’ ‘Nee! Dat zal ik nooit zeggen!’ Roept Alex en ik hoor hem zijn bed in klimmen. Ik lig verstijfd in bed. Daarom was deze actie dus. Dan is helemaal niet moe, hij wil gewoon niet dat Alex en ik met elkaar gaan!

De volgende ochtend word ik vroeg wakker. De bus stond al op de parkeerplaats van het hotel, en ik hoor vaag wat mensen praten, buiten. Ik kijk naar buiten en ik zie een aantal jongens en meiden staan. Ik kreun. Fans. Ik spring snel uit mijn bed en ik zie Dan zitten. ‘Dan, er staan fans bij de bus!’ Zeg ik. Hij knikt. ‘Ja, weet ik. Matt, Keith en ik hebben de koffers al in de hotelkamers gezet. Jij zit weer bij Alex, hoewel Keith en ik dat liever niet wilden.’ Zucht hij. Ik glimlach. ‘Ach, ik ga wel even goed met Alex praten, het komt wel goed!’ Zeg ik. Zo te zien zijn alleen Dan en ik pas wakker, Keith en Matt zijn nergens te bekennen. ‘Ga jij vast naar het hotel toe?’ Zegt Dan. Ik knik. ‘Zou wel moeten, ja. Maar ik moet dan langs die fans!’ Protesteer ik. Eigenlijk wil ik ook gewoon wachten tot Alex wakker is, en ik naar hem toe kan. Ik moet inderdaad wel even goed praten met hem. Snel ga ik me aankleden en dan ga ik de bus uit. De fans beginnen gelijk te gillen zodra de deur open gaat en ze verdringen zich ervoor. Ik wurm me eruit en ren dan snel naar het hotel toe. Keith zit al in de hal en hij geeft me de sleutel van een kamer. Ik knik en ren snel naar boven toe om te bekijken of we weer zo’n geweldige kamer hebben als dat we voorgaande hotels ook al hadden.


Reacties:


Hometownhero
Hometownhero zei op 16 feb 2011 - 17:13:
Ik wist het, ik wist het! *fier op zichzelf!*
Hehe, Alex is echt een dotje!


xEmma
xEmma zei op 12 feb 2011 - 20:22:
NU KAN IK MET ZACK TROUWEN<3
Mhihiiiiiiiiiii*-*
*rent rondjes om bureaustoel*
*stoot teen*
Auw.
*gaat weer zitten*

En ..
OH MIJN GOD WAT IS HIJ ONGELOOFLIJK SCHATTIG!
Alex. Zack ook natuurlijk, maar nu had ik het even niet over hem.
Echt zo lieeeef<3
En hij heeft best wel lef dat hij dat op het podium durft te zeggen, voor al die fans! Zometeen had ze hem afgewezen.. Of was er een geflipte fan [*kuch* Elise *kuch*] [Nee hoor, Elise, als je dit ooit leest, hou nog heel veel van je^^] het podium op gesprongen en haar vermoordt.. [ik overdrijf nóóit]

En de managers zijn eikels. Is het goed als ik langskom met een koekenpan? [oooh, dan kan ik ook Zack ontmoeten<3]

Mieeeep. Heel snel verder jij<3
xx


Eliros
Eliros zei op 9 feb 2011 - 18:14:
*geflipte fan*
WIEEEH! IK WIST HET WEL! IK WIST HET WEL! En Emma maar zeggen dat het Zack was. PUH. YESH! ALEEEEEX! *hartje*
En, en, mieeeeep, ze zoenden, ze zoenden! WOOHOOOOH! En, en... *is even vergeten wat ze wilde zeggen*
*stilte*
OH. Ja, dat. Toen Alex dat zei toen 'ie op het podium stond zat ik van 'n'aaahw... schattig... ieeeeeeh, YES!'
Ja.
En, welke manager vond 't ook al weer niet goed. Uh. Ik weet het niet. Maar hij is een eikel. Gewoon daarom. Hm-hm.

Enikgaafronden. Want. Ja. Ik heb ineens zin om aan m'n eigen ATL fanfic verder te gaan.
Hups, gauw verder jij. ^^

hehe, Sick Little Games staat nu trouwens op. ik heb de halve songtekst in mijn natuurkundeboek geschreven. *trots*