Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » In love with the king of pain. [Johnny Knoxville] » 4) Hi Bam, nice to meet you, I'm your sister...

In love with the king of pain. [Johnny Knoxville]

5 juli 2011 - 14:19

605

0

199



4) Hi Bam, nice to meet you, I'm your sister...

Hoe had ik hem ooit kunnen vergeten?
that guy, had me vanalles geleerd. Hij had elk kind geslagen dat me ooit plaagde.
"Bambam!" ik gooide me dramatisch in z'n armen. "welcome back little sis," fluisterde hij en toen iets harder. "Maar noem me nooit meer Bambam."

Ik grijnsde. "Afgesproken, Brandon Cole Margera."

Ik glimlachte vriendelijk naar de andere jongens. Zij kwamen me niet meteen bekend voor. "Ok Ivy, this is dico,preston,wee man,steve-o,chris pontius,dave,Danger Ehren,Raab,Novak." Sommigen staken hun hand op.

"Raad eens, jongens. Ivy blijft hier de hele zomer logeren!" verkondigde Bam terwijl ik me wikkelde in de lange versierslierten die er hingen.

De jongen die Dunn heette leek niet zo tevreden met dat nieuws. "Moet dat echt?"

De dikke, oudere man bleek mijn oom te zijn en heette Vito.

Hij legde zijn voet op tafel en ik wreef over zijn bolletje.
"Lik m'n voet eens." (inderdaad: IEUW!)

"ettert het nog steeds?" vroeg Bam vol walging.

Iemand duwde een chipje tegen Vito's gore voet en stak het vervolgens in z'n mond. De jongen die ze Dico noemden goot de sangria over Vito's voet. hij had een grote duikbril op z'n voorhoofd. "Wat een leuk welkomstfeest," riep hij uit.

Ik liet een ballon ontploffen. Alle jongens deden luidruchtig en lachten. Ik probeerde een stukje broccoli in vito's mond te duwen maar die verweerde zich.

"Vito, wat is er?" vroeg iemand.

"Die trut maakt me vies!"

"Hou je kop, vito!" zei ape kwaad. ze was nooit echt op hem gesteld geweest.
Ook Bam verdedigde me meteen en duwde vito met z'n gezicht in een kom tomatensap. Er klonk getoeter en daarna werd het een beetje rustiger.



"Had ik geen 2 broers?" vroeg ik aan niemand in't bijzonder.

"Jess is aan het repeteren met zijn band. Hij is de drummer van cKy."

"Ow ik wil hem horen spelen. Gaan we naar een optreden?"

Phil lachte om mijn enthousiasme. "zijn we weg?"

"Vanavond? Nee lieverd," zei Ape. "Nu moet je bekomen. Een ander keertje. wil je je kamer zien?"
Ik knikte.


Phil sleurde mijn koffers de trap op. Ik liep de kamer in die Phil had aangewezen en keek om me heen. Ik weet niet zo goed wat ik had verwacht. Het was de kamer van een klein 'wild' meisje. Phil kwam al puffend naast me staan. "Dit is jouw oude kamer," zei hij. "De dag van je vertrek deed april deze kamer op slot. Ze wou niet dat er iemand kwam."


Mijn kamer was vroeger altijd een zwijnenstal en ik wou geen lakens maar een laag schuimplastic om op te slapen.
Ik liet mijn vingers over mijn nachtkastje glijden.
Er stond een knuffelbeer op en ik drukte hem tegen me aan. Mijn aandacht werd getrokken door een foto.

In een flits was ik opeens weer een jaar of 12. Een fotograaf probeerde een kiekje te maken van mij, mijn broers en onze vrienden. We hadden totaal geen zin om de hele tijd braaf stil te zitten. Bam zat op Jess' schenen te schoppen en die laatste gilde het uit van de pijn. Erhen zat verveelt in zijn neus te peuteren. Weeman het dwergje zat naast Preston die toen al de dikste was. Ryan Dunn lag gewoon neer op de grond en protesteerde om te gaan zitten zolang hij geen ijsje kreeg. Steve-O had een regenworm in zijn handen en probeerde het beestje in Chris' mond te duwen. Dave slaakt een hoog gilletje toen hij ontdekte dat er een grote spin op zijn been zat. Johnny Knoxville moest zo met hem lachen dat hij van zijn stoel viel. Ik zat in het midden. Er speelde een lachje om mijn lippen alsof ik wou zeggen: 'Tja, dit is mijn familie."

ik pakte mijn spullen uit en wist dat dit het begin was van een nieuw leven.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.