Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » In love with the king of pain. [Johnny Knoxville] » 5)Say hello to the girl that I am!

In love with the king of pain. [Johnny Knoxville]

5 juli 2011 - 14:18

525

0

206



5)Say hello to the girl that I am!

Toen ik naar beneden ging was het al een stuk rustiger. De groep was ietsje kleiner en ze hingen allemaal in de zwarte zetels voor de tv. "Is dat die danny way- video waar je zo gek op bent?" vroeg ik aan bam. "hoe wist je dat?" vroeg bam verbaasd. ik haalde mijn schouders op en nestelde me neer. de jongen die volgens mij chris heette was gitaar aan het spelen. ik luisterde een tijdje. "wow, dat was goed," glimlachte ik toen hij stopte. "wist je dat je vroeger ook gitaar kon spelen?" zei ape. "ja," zei dat dwergje. "je hoefde maar een melodie te horen en je speelde hem foutloos na." voor dat ik het wist werd de gitaar in mijn handen gedrukt. ik merkte dat iedereen me vol verwachtingen aankeek. ik speelde een stukje, moeizaam en helemaal uit de toon.

April had zich flink uitgesloofd in de keuken en het feestmaal dat ze ons 's avonds voorschotelde was verrukkelijk.
"waar was dat dan, dat jij zat? Een wezenhuis?" vroeg iemand. Ik had haastig een hap van de hete soep genomen want door al die opwinding had ik niet beseft dat ik zo'n honger had.
Phil bevestigde dat. "Laat dat meisje nu eens zelf antwoorden."
"Euh... Ja zoiets. Een klooster. Een pensionaat," zei ik opgelaten.
ik was er niet gelukkig geweest. nu ik er weer aan terug dacht, had ik plots geen honger meer. het leek wel alsof er een olifant op mijn schouders zat.
"allee, waar was dat nu voor nodig? waarom kon ze hier niet blijven?" de nieuwsgierige ogen van de buurvrouw, die ongevraagt was toegekomen en voorwie Ape uit beleefdheid een kom soep had bijgezet, keken van Ape naar Phil.
"er is een tijd voor alles," zei phil zwakjes.
En het was nog geen tijd voor mij, dacht ik.
"ik ben in ieder geval heel blij dat Ivy terug is," zei Bam met diepe genegenheid voor zijn zusje.

Ik zei niet veel meer en na ape bedankt te hebben voor het eten trok ik me terug.

"Ze ziet er anders uit," fluisterde Chris.
"i know, she's kinda hott, actually," fluisterde steve-O lachend.
Ik sloot de deur en bleef nog even staan.
"Ik heb al plannen voor Ivy," zei ape. "Ze gaat na de zomer verder studeren. ze zal niet betrokken raken met dat jackass-gedoe!"
Ape's stem klonk vastberaden. "ze zal haar toekomst niet weggooien."
April vond het niet erg dat een paar van Bams vrienden praktisch hier woonden. en hoe goed ze het ook met sommige jongens kon vinden, goed genoeg voor haar dochter... voor mij zouden ze nooit zijn.
Ik hoorde Ape wegbenen maar ze kwam niet mijn kant uit.
"ze overdrijft," zei de stem van steve-O lachend. "Ivy is veel te sexy om naar april te luisteren." Het volgende moment kreunde hij. Iemand moest hem geslagen hebben. "Oh and I forgot to tell... if you do touch her I’ll kick your ass!" dreigde Bam.
Bam liep ook weg. het werd even stil, met alleen het gekreun van steve-O op de achtergrond, totdat een onbekende stem de stilte verbrak.
"ik vond haar vroeger leuker toen ze nog klein en schaamteloos was."
Hier en daar klonk er instemmend geluid.

"Ze is hier net," sprak iemand tegen. "geef haar een beetje krediet."


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.