Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Save your kisses for me..!x [TC] » Part 18

Save your kisses for me..!x [TC]

21 jan 2009 - 20:26

786

0

231



Part 18

[i]--**--Part 18--**--[/i]

Na een halfuurtje opent Bill zijn oogjes en kijkt me slaperig aan. ‘Sorry.’, mompelt hij. ‘Ach maakt ni uit, het is al laat ook hè.’, Bill knikt. ‘Kom we gaan ons dan maar gewoon klaar maken.’, Bill knikt en staat op. Samen lopen we naar de badkamer waar we ons klaar maken om te gaan slapen, als dat gebeurt is gaan we weer naar mijn kamer. Oké hoe gaan we dat doen? Aangezien ik maar een eenpersoonsbedje heb word dat krap! ‘Oké, hoe gaan we dit oplossen?’, Bill haalt zijn schouders op. Ik lach eens en ga gewoon liggen, ik klop naast me als teken dat Bill naast me moet komen liggen. Na een tijdje liggen we eindelijk goed. We liggen dan wel dicht bij elkaar maar dat maakt niet uit. Ik druk een kus op Bill zijn voorhoofd en sluit dan mijn ogen, het duurt niet lang of ik ben al in dromenland.

’s Ochtends ben ik al vroeg wakker. Bill ligt nog te slapen maar zelf kan ik de slaap niet meer vatten, ik ‘bevrijdt’ me uit Bill zijn ‘greep’ en doe een broek aan en ga dan naar beneden. Tot mijn verbazing tref ik pap aan, aan de keukentafel, met de krant. ‘Is er iets interessant gebeurd?’, vraag ik en zet me bij aan tafel. Pap nipt eens van zijn koffie en kijkt dan op. ‘Neen, enkele bomen omgewaaid op daken, en je moet niet naar school, Bill dus ook niet, ze hebben net gebeld, schade aan het gebouw, verwarming en al die denken beschadigd.’, ik knik. ‘slaapt Bill nog?’, ik knik. ‘Ik denk dat hij gister nacht niet veel heeft geslapen met die storm.’, pap kijkt me raar aan. ‘Bang.’, zeg ik. Pap knikt en leest verder. Ik sta op en zet me voor de tv, dan komt Lola beneden. ‘Goedemorgen!’, zegt ze vrolijk. Ik mompel iets in die aard terug en staar verder naar de tv. ‘Oké dan, slecht geslapen of zo?’, ‘nee, in tegendeel zelfs.’, ‘oké dan, explain.’, dan komt Bill beneden, hij heeft ook enkel een broek bij aangetrokken. ‘Daar heb je, je uitleg.’, zeg ik, wijzend naar Bill. Lola kijkt eens raar en schiet dan in de lach. ‘Dude, you’re so gay.’, fluistert ze in mijn oor en gaat dan naar boven. Ik rol met mijn ogen, Bill lacht vermoeit en kijkt me met slaap oogjes aan en komt dan naast mij zitten. Ik sla mijn arm over zijn schouders, hij legt zijn hoofd tegen mijn schouder en zo kijken we tv. ‘O ja, we hebben vandaag geen school.’, lach ik. ‘dat mag wel ook ja na al die moeite dat we hebben gedaan om te leren.’, ‘Ja Bill, inderdaad.’, lach ik. ‘Oké, lach jij me nou uit?’, ‘Nee, hoe kom je daarbij?’, ‘gewoon, ik dacht het.’, ik lach en ga door zijn haar, nu zal het wel geen kwaad kunnen, want je kan niet echt zeggen dat het goed ligt. ‘goedemorgen.’, zegt Kaat terwijl ze aan tafel gaat zitten, ze kijkt van mij naar Bill en zo de hele tijd, waarschijnlijk wachtend op uitleg. Ik rol met mijn ogen en sta op. ‘Kom!’, zeg ik tegen Bill en samen gaan we naar boven. ‘Die vrouw keek raar.’, zegt Bill als we eenmaal in mijn kamer zijn. Ik lach. ‘volgens mij wou ze uitleg.’, ‘was dat nog nodig dan?’, ik haal mijn schouders op. ‘Weet niet, douchen?’, Bill knikt. Hij neemt zijn douchespullen en dan gaan we naar de badkamer. ‘Lola oprotten!’, zeg ik wanneer we de badkamer binnen gaan en Lola voor de spiegel staat. ‘en wat denken meneer en meneer te gaan doen?’, ‘Douchen misschien?’, ‘samen?’, ik knik, ‘en nu oprotten!’, ‘Oké, oké ik ben al weg!’, en ze loopt de badkamer uit. Ik laat het water al stromen zodat het zo meteen niet té warm is. Ik zie Bill twijfelt rond kijken. ‘Hè, wat is er?’, ‘Hu, neen, niets.’, en hij kijkt naar de grond. Ik neem zijn kin tussen mijn duim en wijsvinger en hef zo zijn hoofd op zodat hij me moet aankijken. ‘zeg maar.’, ‘nee, het is gewoon…’n hij zucht en een traan rolt over zijn wang. ‘Hè, lieverd.’, en ik neem hem in mijn armen. Hij barst meteen in tranen uit. Ik denk dat ik al weet wat er door zijn hoofd spookt. ‘het is gewoon, Drake hij…’, weer een zucht. Ik duw Bill een stukje van me af zodat hij me moet aankijken. ‘de eerste keer, het was…’, ‘ook in de douche?’, Bill knikt. Ik neem hem weer in mijn armen. ‘Ik zal je niets doen hoor.’, fluister ik in zijn oor. ‘weet ik.’, Hij wringt zich uit mijn greep. ‘douchen dan maar?’, vraagt hij me en kijkt me lief aan.



reacties?


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.