Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Hold on. » ~4

Hold on.

7 feb 2011 - 21:09

434

0

201



~4

~6 WEKEN LATER~

''JOSEPH!!'' Roep ik enthousiast als hij me belt. Hij grinnikt en zegt:''Hiya Deems!!'' Ik glimlach en hij zegt:''So, How are you?'' ''Great! But really bored, and i really really miss you!'' Hij lacht en zegt:''Two weeks ago, when you told me your address, for an autograph, for a friend of you, did it went well? Did she got it?'' ''Yeah! She got it! She was so happy!'' Glimlach ik. ''Cool. So what are you doing?'' Vraagt hij. ''Nothing, Just sitting in my room and watching some tv... But, it's like the middle of the night in L.A, Why do you call, you freak? Haha.'' Zeg ik. ''Oh, I'm not in L.A, i'm in Holland.'' Ik schrik op en zeg:"'You are in Holland?!'' Hij lacht en zegt:''Yeah, Look outside your window...'' Ik sta op en loop naar mijn raam, daar staat hij, met z'n telefoon in z'n handen. ''Oh my god...'' Zeg ik vaag. Ik ren naar beneden en mijn moeder -probeert- te zeggen:''Wat ga je...-'' ''JOE IS HIER!'' Roep ik. Ik gooi de deur open en struikel dan over de drempel. ''CRAP.'' Lach ik. Hij glimlacht en ik knuffel hem dan eindelijk. ''I can't believe your here.'' Glimlach ik tussendoor. ''Demi, i C-can't b-b-reath-h.'' Zegt hij. Ik glimlach en laat hem dan los. ''Sorry!'' Verontschuldig ik me. ''Doesn't matter!'' Zegt hij vrolijk. Ik glimlach en knuffel hem weer. ''So why are you here?'' Vraag ik daarna. ''I just wanted to see you, your amazing and i want to spend some time with you...'' Ik glimlach en knik. We lopen samen naar binnen en mijn vader en moeder komen gelijk op hem aflopen. ''Nice to see you again!'' Zeggen ze. Ik glimlach en neem Joe gelijk mee naar boven. ''This is my room.'' Zeg ik glimlachend. ''And i can't stop smiling!'' Zeg ik daarna. Hij grinnikt en zegt:''Nice room!'' Ik knik en ga op bed zitten, en hij gaat naast me zitten. ''You know,i couldn't stop thinking about you these weeks. Just weird.'' Zegt hij. Ik bloos en zeg:''Yeah, Me to...'' Hij bloost ook en ik voel zijn lippen op de mijne. Mijn hart bonst zo hard, dat hij het waarschijnlijk kan horen. Hij likt over mijn lippen en ik open ze. Ik voel zijn tong naar binnen gaan en ik zoek de zijne op. We gaan zo nog wel een minuut voor, tot hij loslaat. Ik glimlach en hij legt z'n arm om me heen. ''Would you like to be my girlfriend, Demi?'' Vraagt hij. Ik bloos en zeg:''I'd love to.'' Hij glimlacht en zoent me weer. Dan lopen we weer terug naar beneden...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.