Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Save your kisses for me..!x [TC] » part 20

Save your kisses for me..!x [TC]

21 jan 2009 - 20:27

769

0

246



part 20

[i]part 20[/i]

Tom POV


Na een tiental minuutjes komen Lola en Deborah weer beneden, goh, Deborah is echt lelijk geworden of zo. ‘ik ben effe weg, Karen heeft mijn huiswerk, ik ga het halen.’, ik knik. Lola gaat de deur uit maar Deborah blijft hier. ‘moet jij niet mee of zo?’, ‘neen, ik dacht ik zal eens bijpraten met Tommy!’, en ze legt haar hand op mijn bovenbeen. ‘Ja zal wel.’, en Bill slaat haar hand weg. ‘je hoeft niet jaloers te zijn hoor Bill ^-^’, ‘bitch.’, mompelt Bill en hij staart weer naar de tv. Het is één of ander idioot programma. ‘Tom kan ik je effe spreken?’, ‘Waarover?’, en ze wijst naar Bill. ik zucht en knik dan maar. Ik sta op en we gaan naar de keuken. ‘ja wat is er nou met Bill!’, vraag ik. ‘nou hij is redelijk jaloers enz. dat is toch niets voor jou?’, ‘en dat beslis ik zelf wel zeker?’, ‘en sinds wanneer heb jij besloten homo te worden?’, ‘sinds dat ik hem heb ontmoet, ben je klaar nu?’, ‘neen Tom ik, weet je dat je er knapper op bent geworden?’, ‘ja zal wel weet jij dat je er lelijker op bent geworden?’, auwtch! Die was raak! ‘nou vroeger vond je me nochtans het tegenovergestelde.’, ‘ja en? Tijden veranderen de smaak.’, en ik wil haar aan de kant duwen maar dan duwt ze plots haar lippen op de mijne. ‘Tom kom…’, ik duw Deborah van me af en kijk Bill aan, tranen vullen zijn ogen. ‘Klootzak!’, ‘Bill het is niet wat je denkt, komop, wacht nou!’, te laat, de deur word al met een harde klap dicht gesmeten. ‘en bedankt!’, ik kijk Deborah moordend aan. ‘graag gedaan!’, glimlacht ze trots en loopt dan weg. Ik zucht, wat nu gedaan? Ik doe de achterdeur dicht, doe mijn schoenen aan en neem de huissleutel, zet de tv af en ga dan naar buiten. Ik ga dan maar naar Bill zijn thuis, misschien is hij daar. Ik bel aan en Drake doet open. ‘wat moet jij hier? Heb je nog niet genoeg aangericht?’, ‘ik moet Bill spreken, het is dringend!’, hij rolt met zijn ogen en laat me dan binnen. ‘hij is op zijn kamer.’, ik knik dankbaar en ga dan naar boven. Als ik aan zijn deur sta hoor ik gesnik, hartverscheurend gehuil. Ik open gewoon de deur zonder te kloppen, meteen kijkt hij angstig naar de deur maar die blik veranderd al snel in woede. ‘klootzak, sukkel, bedrieger! Ga weg, verdwijn uit mijn leven!’, roept hij en smijt zijn ring naar me toe. Ik raap de ring op en kijk ernaar. ‘Bill komop laat me het uitleggen, ze wou ons gewoon uit elkaar, zij zoende mij, ik haar niet echt waar, ik meen het Bill, geef haar nou niet wat ze wilt!’, Bill kijkt me met betraande ogen aan. ‘maar waarom dan?’, ‘dat weet ik niet Bill, echt niet.’, Bill zucht. ‘oké, ik geef je nog één kans, maar echt maar één, verknoei die niet Tom!’, hij komt naar me toe en neemt de ring. Ik glimlach en trek Bill dichter tegen me aan, hij slaat zijn armen rond mijn nek en verstopt zijn gezicht in mijn hals. ‘ik hou van je!’, fluister ik stil. Bill klemt zich nu nog steviger tegen me aan. ‘ik ook van jou.’, mompelt hij. Ik wrijf over zijn rug. ‘auw!’, roept hij en deinst achteruit. ‘wat, wat heb ik gedaan?’, ‘neen niets, het is niets!’, zegt hij meteen. ‘jawel Bill laat zien!’, ‘neen het is niets echt niet!’, ‘Bill laat godverdomme zien!’, hij zucht en doet zijn T-shirt een stuk omhoog, er staat een hele grote wonde op zijn rug, en het ligt nog open. ‘Bill wie…’, ‘Drake.’, zucht hij.


Bill POV

Als ik thuis ben loop ik meteen naar mijn kamer en gooi de deur met een smak dicht. Klote Tom, klote mens! Dan vliegt mijn deur open, ik zie Drake staan. Ik slik o nee! ‘Hoi Bill, alles goed?’, hij komt dichter en wrijft over mijn wang. ‘stil maar ik doe je niets hoor, ga maar liggen.’, ik schud mijn hoofd, geen haar op mijn hele lichaam dat daar aan denkt! ‘ga godverdomme liggen vuile flikker!’, roept hij in mijn gezicht, nog steeds weiger ik. Hij grijpt me bij de keel en gooit me met een smak tegen de deur een pijnscheut gaat door mijn rug. Hij komt op me zitten en begint aan mijn broek te friemelen. Ik duw heel de tijd zijn handen weg maar dan geeft hij me een klap in mijn gezicht. Als hij mijn broek net heeft open geritst gaat de bel, oef mijn redding!



reacties?


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.