Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Save your kisses for me..!x [TC] » Part 21

Save your kisses for me..!x [TC]

21 jan 2009 - 20:27

512

0

204



Part 21

[i]part 21[/i]

Bill POV

Drake staat zuchtend op en gaat mijn kamer uit, meteen doe ik mijn broek dicht en ga op mijn bed zitten. Meteen begin ik te huilen, mijn gehuil vult de hele kamer. Ik schrik als ik hoor dat mijn deur open gaat, angstig kijk ik naar de deur maar als ik zie wie het is veranderd mijn blik al meteen in woede. Wat doet hij hier? ‘klootzak, sukkel, bedrieger! Ga weg, verdwijn uit mijn leven!’, roep ik hem toe. Ik haal de ring die ik van Tom kreeg van mijn vinger af en smijt die richting hem. hij neemt de ring op en kijkt me aan. ‘Bill komop laat me het uitleggen, ze wou ons gewoon uit elkaar, zij zoende mij, ik haar niet echt waar, ik meen het Bill, geef haar nou niet wat ze wilt!’, zegt hij, ik zucht. ‘maar waarom dan?’, vraag ik hem. ‘Dat weet ik niet Bill, echt niet.’, zucht hij. Een zucht verlaat ook mijn mond. ‘oké, ik geef je nog één kans, maar echt maar één, verknoei die niet Tom!’, zeg ik hem, hij knikt, ik ga naar hem toe en neem de ring die ik weer om doe. Tom omhelst me en ik sla mijn armen rond zijn nek en verstop mijn gezicht in zijn hals. ‘ik hou van je!’, fluistert hij stil. Ik klem me steviger aan hem vast. ‘ik ook van jou.’, antwoord ik hem. hij wrijft over mijn rug waardoor een pijnschuit zich door mijn hele rug bevind, door die val tegen de muur is mijn rug open gegaan. ‘auw.’, en ik deins achteruit. ‘wat, wat heb ik gedaan?’, vraagt Tom meteen, bang dat hij me pijn heeft gedaan. ‘neen niets, het is niets.’, ‘jawel Bill laat zien!’, beveelt hij me. ‘neen het is niets echt niet!’, ‘Bill laat godverdomme zien!’, ik zucht en doe mijn T-shirt een stuk omhoog. ‘Bill wie…’, voor ik hem laat uitspreken antwoord ik al. ‘Drake.’, zucht ik.



Tom POV

‘Drake.’, zucht hij. ‘hoezo wat heeft hij gedaan?’, ik draai Bill om zodat hij me moet aankijken. ‘Hij, hij wou me weer en ik wou niet en hij duwde me en ik viel tegen de muur.’, ‘kom dat moet verzorgt worden!’, hij knikt. Ik neem zijn hand en ga naar de badkamer. ‘het staat toch wel hier hè?’, vraag ik en kijk Bill aan. Hij knikt en neemt de verbanddoos. Ik neem er het nodige uit en verzorg de wonde. Als dat is gebeurt doet Bill zijn T-shirt weer goed en draait zich weer naar me om. ‘Tom?’, ‘ja?’, ‘Waarom zou Deborah ons uit elkaar willen?’, ‘ik heb zo’n vreemd gevoel dat Deborah het niet wilt maar Lola.’, en ik kijk naar de grond. ‘Waarom dat?’, vraagt Bill verbaast. ‘jaloezie misschien? Ik weet niet Bill maar ik denk dat ze misschien een crush op jou heeft.’, verwonderd wijst Bill naar zichzelf. ‘op mij?’, ‘ik denk het maar hè, ik kan ook fout zitten.’, Bill knikt. ‘ze krijgt me toch niet, ik val niet op haar noch een ander stom wijf!’, ‘Ja juist ja!’, stem ik in.


reacties?


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.