Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I am lost frome me life! » waarom ik?

I am lost frome me life!

2 okt 2008 - 18:31

924

0

202



waarom ik?

De volgende ochtend werd ik wakker van de wekker op me mobiel. Kutding. Ik drukte m uit. En stond op. Ik kleedde me om. En liep naar beneden. Ik liep de eetzaal binnen en zag dat het nog redelijk leeg was.whahah hoe kan het ook anders wie gaat er dan ook om 7 uur eten in ene hotel. Jah okey als je voor je werk zit. Maar de meeste mensen hier zitten hier denk ik toch voor vakantie. Niet dat ik weet wat er hier leuk is aan vakantie. Maarjah. Ik pakte een paar broodjes. En zocht een tafeltje. Gelukkig hadden we over 2 weken zoomde vakantie. Me ouders gingen op vakantie. En ik denk dat ik tegen die tijd wel in ene internaat zou zitten. Tenminste aan de ene kant hoop ik dat wel. dan ben ik de hele vakantie van Tessa af. Want een hele vakantie met haar. Dat overleef ik egt niet. Zo zat ik nog ene tijdje in gedachten. Tot ik Tokio hotel zag binnen komen. Wat doen die hier zo vroeg? Oh jah die zijn hier natuurlijk ook voor werk. Het klinkt eigenlijk best raar. Werk. Ik zag dat ze ook wat te eten pakte. Ze zochten een tafel. Niet dat het moeilijk was. Want er waren nog best veel tafels vrij. Maarjah ze kwamen naar mij toe. Ze gaan toch hopelijk niet hier zitten hea? Gelukkig ze liepen door. Tom keek me nog wel ff aan. Hij herkende me blijkbaar nog steeds. Tenminste volgens mij was het tom. Ach jah het zal wel. Bill keek me ook aan en het leek wel alsof hij twijfelde om iets te zeggen. Maar uiteindelijk besloot hij toch Maar niks te zeggen en door te lopen. Ik at me broodje veder op. En keek op me mobiel. Kut het was al laat. Snel rende ik naar boven. Jaah ik ga toch egt niet met de lift. Ik was als klein kind vast komen te zitten in de lift. En sinds dien… ben ik egt als de dood voor liften. Toen ik boven aankwam. Pakte in snel me spullen. En geld. En rende weer naar beneden. Ik liep naar buiten. En liep naar de bushalte. Pfff gelukkig ik had de bus nog niet gemist. want anders kreeg ik vandaag niet alleen problemen met Ashley en Tessa maar ook meteen met de oh zo liefe kutleraaren bij ons op school. De bus kwam er aan. Ik stapte in en betaalde een kaartje.

Ff later liep ik de school binnen. Het leek wel alsof ik van alle kanten na gekeken werd. Ik liep naar mijn kluisje dumpte me spullen. En pakte er ook wat dingen uit. Heey. Is het waar wat ze zeggen? Ik keek op. Voor me neus stonden allemaal van die sletten. Met van die veel te korte rokjes die Tessa droeg. En van dat aanstellerige gedrag. Wat is war vroeg ik? Nou of het waar is dat je geld hebt gestolen weg bent gelopen. En naar een internaat moet? Kut hoe wisten ze dat. Ik had aan niemand verteld. Jah aan het ne meisje van die vage berichtjes. Maar veder. Ach jah Tessa zal het vast wel doorgelult hebben. Nou jah ontkennen had toch geen zin meer. Jah het is waar zij ik. De lijder van het groepje keek me verbaast aan. Egt?? Jah zij ik. En zonder veder nog wat te zeggen draaide ik me om en liep de gang uit. Ik liep de aula in. Waar ook al iedereen me raar aan stond te kijken. Ik ging ergens zitten. Nog steeds keken mensen me aan. Ooh wat hebben die mensen ben ik nou egt zo bijzonder?? Gelukkig de bel ging. Jah het was misschien voor het eerst en misschien ook voor het laatst dat ik dat zou denken. Maar nu was ik er blij mee. Ik liep snel het lokaal binnen waar ik heen moest. En f flater begon de les.

Daar ging de bel weer. Ik pakte me spullen. En liep de klas uit. Ik liep richting mijn kluisje. Maar halverwege werd ik tegen gehouden. Zo en waar dacht jij heen te gaan? Dat was Ashley dr stem. Ehem naar me kluisje. Ik dacht het niet horde ik gaar zeggen. En gelijk werd ik door een van der vrienden keihard tegen de muur aangebeukt. Laat me met rust. En waarom zou ik. Zij Ashley en ik zag het oh zo bekende gemende lachje rond haar gezicht. Ooh egt ooit zal ik het lef hebben en die lach va dr kop af slaan. Ik probeerde me los te rukken. Maar gelijk werd ik weer keihard tegen de muur aangeduwd. Au.. dat was ene steek in mijn schouder. En waar dacht jij heen te gaan? Vroeg Ashley aan mij. Dat heb je al gevraagd. En het antwoord blijft hetzelfde. Oh nee jij blijft lekker hier en luistert. Ik kreeg ene klap in mij gezicht. Nou jah klap. Het was meer een vuist. Me neus begon te bloeden. En ik werd misselijk. Ik: laat me godver los kuwijf.. en nog schelden ook?? Nou jah.. ik kreeg weer een vuist in mijn gezicht.

Na een tijdje werd ik losgelaten. Ik had overal pijn. Ashley liep weg zo snel ze kon. Zodat ze niet gepakt zou worden. Zo ging het altijd. Als ze iets deed. Ze werd er nooit voor gepakt! Ik probeerde recht te staan. En liep naar me kluisje.. ik deed m open. En ff later liep ik naar buiten. Maar toen ik buiten kwam.. werd ik zo duizelig. En ff later werd alles zwart….


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.