Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Save your kisses for me..!x [TC] » Part 22

Save your kisses for me..!x [TC]

21 jan 2009 - 20:28

589

0

235



Part 22

[i]part 22[/i]

Tom POV


Bill kijkt me lachend aan en schud zijn hoofd. ‘je viel, valt, er zelf op!’, zegt hij dan. Ik haal mijn schouders op. ‘met jou hoef ik ze toch niet?’, hij knikt vrolijk. En omhelst me dan. ‘je bent lief!’, ik grinnik waardoor hij een stukje van me af gaat staan en me raar aankijkt. ‘jij ook hoor.’, dan lacht hij weer blij en gaat de badkamer uit. ‘hè, en ik dan?’, ‘je hebt voeten gekregen voor iets!’, roept hij na. Ik zucht en sta op, ga Bill zijn kamer in en zet me naast hem op bed. Hij staart de hele tijd naar zijn handen zonder iets te zeggen. ‘Bill, scheelt er iets?’, hij schudt zijn hoofd. ‘Bill ik zie dat er wat scheelt.’, hij zucht en kijkt me aan. ‘weet je, ik ben dit beu.’, ‘wat dan?’, ‘dat verzwijgen, ik moet het mam zeggen van Drake, ik ben het beu!’, ik knik. ‘Ja je hebt gelijk.’, dan kijk ik op de klok die naast Bill zijn bed hangt. ‘Ow fuck ik moet weer naar huis!’, roep ik uit. Bill knikt. Ik druk mijn lippen op de zijne en ga dan weg richting huis. Ik ga binnen en Lola en Deborah zitten voor de tv. ‘lieverd!’, en Deborah springt recht en omhelst me. ‘ga nou niet raar doen en kom mee.’, sist ze in mijn oor, ze neemt mijn hand en neemt me mee naar boven naar mijn kamer. ‘Oké ik kan dit dus niet meer aan!’, zegt ze dramatisch. Ik kijk haar raar aan. ‘Tom, je bent nog steeds lelijk! Maar ik moest het doen van Lola ze heeft een crush op Bill en wou dat ik jou rond mijn vinger draaide zodat zij Bill kon inpalmen maar ik ben het beu, ik wil jou relatie niet kapot maken, je bent een goede vriend en ik wil dit niet kapot maken, en jou geluk in de weg staan, maar eigenlijk, ik wil Lola kwijt ze hangt me de keel uit! Ik mag haar gewoon niet Tom!’, ik kijk haar verward aan. ‘oké dus je wilt Lola kwijt?’, ze knikt;’inderdaad, ik weet niet maar ik vind haar irriterend te vinden.’, ik knik begrijpend.


Lola POV

‘oké dus je wilt Lola kwijt?’, hoor ik Tom vragen. Wat? ‘inderdaad, ik weet niet maar ik vind haar irriterend te vinden.’, ik ga boos de kamer binnen. ‘dus je wilt me kwijt hè? J wilt me kwijt hè, oké, nou rot op!’, schreeuw ik. ‘stond je ons af te luisteren?’, vraagt Tom verbaasd/kwaad. Ik knik;’ja nu weet ik tenminste dat dit rotkind geen echte vriendin is!’, ‘dat was ze wel, ze wou voor jou de relatie tussen mij en Bill verpesten, nou ik zeg je één ding, Bill valt enkel op jongens dus je zou sowieso geen kans hebben!’, ‘misschien wou ik jou gewoonweg ongelukkig zien en heb ik die crush op Bill als smoes gebruikt, wat de fuck weet jij er van hè?’, roep ik hem toe. ‘nou misschien wil ik er wel niets van weten!’, ondertussen is Deborah heb al gespaced! Ik draai me kwaad om en ga naar beneden. Als ik beneden ben hoor ik wat geschreeuw en geroep. ‘Lola neem je kleren en al die hoop bijeen we vertrekken!’, en mijn moeder loopt me kwaad voorbij naar boven. ‘Ja ga maar lopen, dat is het enige wat jij doet lopen van je problemen!’, roept Jög achter mijn moeder aan. ‘bek houden tegen mijn moeder begrepen?’, en vervolgens ga ik ook naar boven en begin alles bijeen te pakken.



reacties?


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.