Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Save your kisses for me..!x [TC] » Part 23

Save your kisses for me..!x [TC]

21 jan 2009 - 20:28

566

0

236



Part 23

[i]part 23[/i]

Tom POV


In de kamer naast de mijne hoor ik gerommel. Ik sta op van mijn bed en ga op de gang staan. Een kast slaat toe en Lola komt haar kamer uit, dan loopt ze naar de badkamer en niet veel later komt ze daar uit met haar toilettas. ‘wat ga je doen?’, vraag ik uit nieuwsgierigheid. Ze negeert me en gaat haar kamer weer in. Dan komt ze eruit met haar koffers en al die hoop. ‘is het nu duidelijk?’, ze kijkt me arrogant aan en gaat dan de trap af. Oké, ze gaat dus weg. Ik ga ook naar beneden, mijn pa is nergens te bespeuren. Gestommel weerklinkt van de trap en pap heeft een koffer vast. ‘oké gaan we op reis of zo?’, vraag ik niets wetend van de situatie. ‘Neen!’, zegt pap kort terwijl hij de koffer neergooit. Oké dan. Ik zet me neer op de bank. Dan komt Kaat, de moeder van Lola dus, ook de trap af met koffers. ‘kom Lola de auto is!’, zegt ze nors. Pap houdt de deur open en Kaat en Lola gaan naar buiten, pap gooit de deur weer dicht en ploft naast me op de bank. ‘oké, wat was?’, hij zucht. ‘ze gaan weg, ik had ruzie met Kaat.’, ik knik begrijpend. ‘hoe is het nou met Bill? Lola zei dat jullie ruzie hadden?’, ik lach;’het is al opgelost, Lola had een crush of zo op Bill en vroeg aan Deborah om me rond haar vinger te draaien zodat zij met Bill aan de haal kon, Lola zoende me in de keuken, ze wou over Bill praten zei ze, ik deed niets, Bill kwam net binnen, toen hij het zag liep hij weg, ik wou en heb Deborah weg geduwd en ben meteen achter Bill aangegaan. Hij heeft me nog één kans gegeven.’, pap knikt. ‘verpest die kans dan niet want het kan zo voorbij zijn.’, ik knik. ‘morgen naar school.’, zegt pap. ‘hoezo? En dat verwarmingsprobleem dan?’, ‘al opgelost, toen jij weg was hadden ze gebeld, goh, als ze al die ouders zouden moeten bellen…’, ‘dan zijn ze lang bezig.’, pap knikt. ‘ik denk dat ik mijn huiswerk maar eens ga maken.’, pap lacht;’ja goed idee.’, ik sta op en ga naar mijn kamer waar ik aan mijn huiswerk begin. Na een halfuurtje ben ik klaar en ga ik op de computer. Ik meld me aan op msn. Bill is ook online! Meteen begin ik een gesprek met hem.

*..!Tom!..* Bill iloveyou!<3 zegt;
Heey! =)

--°Bill°-- TomLiebeDichGanzViel!<3 zegt;
Tompii! =D

*...!Tom!..* Bill iloveyou!<3 zegt;
Alles goed? <3

--°Bill°-- TomLiebeDichGanzViel!<3 zegt;
Ja met jou? =D en zeg niet nee!

*..!Tom!..* Bill iloveyou!<3 zegt;
Nee ö

--°Bill°-- TomLiebeDichGanzViel!<3 zegt;
Ö War is er?

*..!Tom!..* Bill iloveyou!<3 zegt;
Lola en Kaat zijn ‘m gespaced!

--°Bill°-- TomLiebeDichGanzViel!<3 zegt;
Lekker voor hen ^^

*..!Tom!..* Bill iloveyou!<3 zegt;
Mja, is waar, ik vind het best wel grappig ^-^

*..!Tom!..* Bill iloveyou!<3 zegt;
Nee, ni echt, pap had ruzie met Kaat en daarom dat ze weg zijn


--°Bill°-- TomLiebeDichGanzViel!<3 zegt;
A zo, oké, ik snap hem, maar Tompi, ik moet weg, zie je morgen op school Love you<3

*..!Tom!..* Bill iloveyou!<3 zegt;
Doei <3 iloveyousofuckingmuch!


En weg is hij. Voor de rest is er niet bepaald iemand interessant online. Dan komt er rechts onder een balkje. ’je hebt één nieuw e-mailbericht.’ ik klik erop en ga dan zo via internet naar mijn Hotmail. Een mail van Jonas.

Morgen, parkje achter die boom bij het meer, zie dat je er bent.

Jeweetwelwie!



reacties?


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.