Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Hold on. » ~5

Hold on.

10 feb 2011 - 21:01

414

0

243



~5

''Mam, Mag Joe hier blijven slapen?'' Vraag ik na het eten. ''Tuurlijk! Ik zet zo wel dat ene bedje in je kamer...'' Zegt ze. Ik knik en grinnik dan, waarschijnlijk gaat hij toch bij mij liggen, maar oké. Het is gelukkig donderdagavond, bijna weekend! ''Shall we go to my room?'' Vraag ik aan Joe. Hij knikt en we lopen naar boven. Als we boven zijn ga ik op mijn bed zitten. '''You can sleep here.'' Zeg ik uiteindelijk. hij knikt en glimlacht. ''So you told me you've got vacation next week right?'' Zegt hij. Ik knik en zeg:''Yeah, so excited.'' Herfstvakantie! YEAH! denk ik. Hij glimlacht ook en knikt. Hij slaat z'n arm om me heen en leunt achterover. ''Still can not believe your here'' Glimlach ik. Hij glimlacht en kust mijn voorhoofd. Ik doe mijn tv aan en kijk naar MTV,Teen Mom. Ik glimlach en zeg:''Thank god that isn't me.'' Hij grinnikt en ik zet de tv op Veronica. Dan gaat mijn telefoon. ''Met Demi?'' Zeg ik. ''Met Vanessa. Ik verveel me, help! Wat ben je aan het doen?'' ''Met Joe aan het chillen op me bed.'' Zeg ik droog. ''HAHAHHA SAY WHAT?!'' Schreeuwt ze door de telefoon. ''Hij stond vanmiddag voor me deur, we hebben , denk ik een soort van verkering!'' ''OMG ZO AWESOME! Mag ik met hem praten?'' Vraagt ze. Ik lach en zeg:''Okay.'' Ik zet hem op luidspreker en Joe zegt: ''Hi?'' Ze gilt en zegt:''Im vanessa. Your BIGGEST FAN!'' Roept ze enthousiast. Hij lacht en zegt:''Thanks!'' Ik grinnik en zeg:''Vanes,ik ga weer ophangen, morgen vertel ik alles, doegg!'' ''Bye!!'' Roept ze. Ik glimlach en ze hangt de telefoon op. ''Crazy Kid.'' Zeg ik lachend. ''Yeah, but she is nice, right?'' Ik knik en zet mijn telefoon gelijk uit. Hij kust me dan en ik zoen hem vurig terug. Ik laat los doordat ik hoor dat er op de deur wordt geklopt, mijn moeder. ''Kom maar!'' Roep ik. Ze komt naar binnen met het opklapbare bed en glimlacht naar ons. ''Wat?'' Lach ik. '''Niks..'' Zegt ze lachend. Ze zet het neer en maakt het bed op. ''Thanks mrs. Parks!'' Zegt Joe. ''Just call me Nicole, it makes me feel old, mrs.'' Zegt ze grinnikend. Hij lacht en knikt. Ze kijkt ons nog een keer na en loopt dan de kamer uit. ''Whatever'' Grinnik ik. Hij glimlacht en kust me nog een keer op me voorhoofd. Hihi, ik ben het gelukkigste meisje die ooit heeft geleefd, dat komt allemaal door Joe :].


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.