Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Muse » You » Me - 12

You

19 maart 2011 - 16:07

264

2

311



Me - 12

Hier is eindelijk weer een (superkort) deel. Londen was gaaf man!

Toen de jongens en Kate ook naar bed gingen, probeerde ik te gaan slapen. Het lukte half; ik was nog wel bewust van mijn omgeving maar zat ook in een droom.

Ik sjeesde naar beneden op mijn kleine slee.
'YEAH BABY!' riep Matt, die achterop zat en zich krampachtig om mijn middel vasthield. 'ROCK AND ROLL!'
Ik gilde gezellig met hem mee tot we beneden waren. Toen ik afstapte keek ik naar mijn handen. Ik was ouder. Ergens rond de dertig, schatte ik.
Ik keek Matthew aan. Hij lachte naar me, en ik lachte terug.

'Honey, wake up,' zei Kate voorzichtig in mijn oor.
Ik opende mijn ogen en keek naar de klok. Half zes 's ochtends.
Ik keek haar vragend aan en ze schoot in de lach.
'We always get up early,' zei ze. 'We have to.'
Ze lachte nog een keer en ging toen naar beneden. Ik rekte me uit en stond op. Natuurlijk deed ik mijn gele broek aan. Daar boven een wit Muse T-shirt en een paar (nog) lege, witte gympen.
Ik rende de trappen af naar de badkamer en kamde mijn haren even. Ik deed ook een beetje make-up op (dat had ik de dag daarvoor gekocht toen Matt, Dom en Chris ergens anders waren) en liep toen verder naar beneden.
'Good morning!' zei ik iets te blij tegen iedereen.
'Good morning,' zei Matt. 'Did you sleep well?'
'Kind of,' zei ik met een grimas.
Hij moest er hard om lachen en at toen verder aan zijn broodje.
'Where's Chris?' vroeg ik.
'At home,' antwoordde Dom die net uit de keuken kwam. 'With his wife and kids.'
Ik knikte begrijpend en schoof aan.
Het eten was heerlijk.


Reacties:


YlgaPower
YlgaPower zei op 17 feb 2011 - 18:04:
Leuk verhaal!
Snel verder


dobbyenwinky
dobbyenwinky zei op 14 feb 2011 - 19:02:
Ik denk eigenlijk dat ik in zo'n situatie gelijksoortige dromen zal hebben Weetje... Door jouw verhaal krijg ik ook ineens meer sympathie voor Kate. Ik stelde me haar altijd een beetje arrogant voor (als zo'n typische hollywood actice) Maar omdat jij haar zo aardig schrijft, vind ik haar ook ineens leuk worden
Weer een leuk stukje trouwens!
Snel verder?